I alla fall så nu efter den har blivit såld så tänkte jag köpa en ny moppe. Min vardag går till att kolla moppe stuntfilmer på Youtube. Så slutsatsen av det är att jag gillar stunt som utförs med moppar rätt så mycket

Hade som sagt en Yamaha Aerox senast igår men fick inte köra trimmat längre på grund av att jag går en utbildning där man behöver körkortstillstånd och allt det där tjafset. Så har börjat kolla på Yamaha Slider stunt videos de senaste dagarna. Har hört att många säger att man kan stunta så himla lätt med en original Slider men är det verkligen så lätt ifall man inte har någon som helst erfarenhet av att åka på ett hjul?
Det är en Yamaha Slider som jag funderar på att köpa då, men vet inte om det verkligen går att köra på bakhjulet och göra ringar, hc m.m utan att den ska tappa kraft så framhjulet åker i backen. För om det inte går så köper jag hellre en annan moppe.
Så innan ni ens tänker på att skriva "trimma moppen med dolt trim (t.ex. dra pluggen i original rör etc)" så kommer inte det på frågan. Den ska vara HELT ORIGINAL förutom att jag KANSKE skulle kunna byta variatorvikter, kopplingsfjädrar och ev. tryckfjäder då.
Ni som också påstår att man kan stunta med en HELT original Yamaha Slider får gärna länka en film från Youtube där ni är HELT säkra på att han/hon "föraren" kör på en original Yamaha Slider.
Tror inte jag kan vara mer tydlig med det jag skrev nu. Så ni som vet vad ni pratar om får jätte gärna hjälpa mig med mina frågor..

Och ni som inte har något viktigt att säga som hör till mina frågor/tråden kan skicka era synpunkter till mig i PM

Mvh!