hej,jag ska köpa en bärbar dator imorron:), har tänkt köpa denna,vet ni ngn som är bättre i samma prisklass eller är denna bra:)
har budget på ca8000, ska spela på den,så vill ha intercore i7 sen bra grafikkort:)
någon som vet en hemsida man kan bygga ihop en bärbar speldata ?
har hört att de bara finns till stationära vill ha en billig spel data behöver inte precis klara bf3 på ultra men gå att spela på medium och klara demm flesta spelen med 60fps, är helt lost när de gäller datorer så skulle uppskatta länkar till sidor där man plockar ihop en egen bärbar sen bygger dem ihop den typ som man gör på inet elr att man bygger ihop den själv
david96 skrev:någon som vet en hemsida man kan bygga ihop en bärbar speldata ?
har hört att de bara finns till stationära vill ha en billig spel data behöver inte precis klara bf3 på ultra men gå att spela på medium och klara demm flesta spelen med 60fps, är helt lost när de gäller datorer så skulle uppskatta länkar till sidor där man plockar ihop en egen bärbar sen bygger dem ihop den typ som man gör på inet elr att man bygger ihop den själv
Vad vore man för IT-tekniker om man inte visste det..
Dem enda jag vet är alienware men då för att få den värsta ska du paya typ 40 000kr och en normal typ 20
Dem enda jag vet är alienware men då för att få den värsta ska du paya typ 40 000kr och en normal typ 20
men tänkte kan man inte plocka ihop en egen ? och hade inte tänkt lägga så mycket runt 8 lax^^
Vad vore man för IT-tekniker om man inte visste det..
FreZz skrev:haha lycka till att köpa en dator för 8 som kan ens köra grejoran på medium och som är en laptop
inte vet jag vad de kostar är inte insatt, vet bara min kompis fick en stationär för 5000 och den är skit bra, en laptop kan väl in kosta trippla elr ? :O
FreZz skrev:va fan köpte han då? har en stationär dator för 10 och jag maxar inte :/ kör medium på 35 - 50 fps
han byggde den själv asså, grejen är ju att jag hade tänkt sätta ihop den själv fall de går ? vill itne köpa en färdig från fabrik kostar ju bara onödigt mycke :O
jag ska ha till skolarbete också,så drf jag inte köper stationär:(,annars hade jag gjort:).
men vilken av dessa(he på billigast först och mellan sidan 20-->24;).)
nu spelar jag league of legends och cs go,sen kanske spela cod ibland,behöver inte funka på allra högst grafik osv..;D http://www.netonnet.se/art/dator/laptop ... SASCENDING
FreZz skrev:sätta ihop en laptop själv? vet ej om det går :/
förstår inte vf de inte skulle gå ? :S någon sida måste göra de, elr att man kan göra som inte att man kan välja att dem ska plocka ihop den för en extra peng, man tjänar ju flera tusen på de typ ju
den jag hade sist köpte jag ny och fläkten hålle ett lan 6 timmar av spel irad lol/bf3 så var fläkten stendöd, hade smält sönder hela skalet...
Senast redigerad av david96 den 9 september 2012, 15:49, redigerad totalt 1 gånger.
tror det inte går för att du inte kan köpa in grejor som kommer passa i alla laptops för en laptop är ju special gjord för dom grejorna som är gjorda för att passa i den laptopen, som folk sa förut så gör alienware sånt här för att dom tillhör dell annars så kan du köpa en republic of gamers laptop från asus
derbigp1open-10 skrev:haha fail dator om den smälter sönder efter 6h:D
Derbi, ahr nt orkat läsa alla kommentarer ovan, men köp fan heller HP Pavilion laptop, kan bara säga att dem suger ***.....
Säg vilken prisklass du vill ha en laptop i, för mina bröder har en riktigt bra laptop som klarar spel på bra nivå o sådant Så sägdin budget för laptop eller för stationär om du ska ha de
Själv köpte jag min data förra året för 8000 o den satte jag ihop själv
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...