lämnade in den på en en verkstad för att få förgasarn fixad.. men när jag fick tillbaka den hade dom inte satt på slangarna igen :/ , o jag har ingen aning om vad som ska gå till vad.. någon som kanske har någon bild där det visar hur allt ska va?
Har kopplat allt efter bilden du visa, men den vägrar starta :/ går igång på startgas. Men jag tror att den inte får någon bensin? Någon som vet vad det kan vara? :s
swede240 skrev:Har kopplat allt efter bilden du visa, men den vägrar starta :/ går igång på startgas. Men jag tror att den inte får någon bensin? Någon som vet vad det kan vara? :s
Kollat så att du har soppa i tanken, sen så kollar du om soppaslangen sitter rätt.. Annars så får du nog ta av förgasaren och blåsa rent munstyckena, ifall nån skit sitter ivägen!
har hittat felet nu. det är ju vakkum skit på modeden, o den öppnar sig inte så det kan rinna igenom bensin till förgasarn.. ^^ någon som vet hur man fixar det?
swede240 skrev:har hittat felet nu. det är ju vakkum skit på modeden, o den öppnar sig inte så det kan rinna igenom bensin till förgasarn.. ^^ någon som vet hur man fixar det?
Ny vakuumkran Vettefan om man kan fixa den "gamla" på något sätt, om man kan får la någon mer kunnig berätta hur.
testa först o främst o suga i vakuumslangen i 10 sek, sedan snabbt på med den på förgasaren igen
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...