demmuus95 skrev:Mattyyy skrev:Var är alternativet för oss med riktig manlig 70cc setup?
håller med!
Fortfarande trimcylinder o trimavgasrör!david96 skrev:Du borde lägga till portning och tändning:)
Du kan porta mer en cllinddern så förstår inte riktigt vf du citerar mig?MrAndersson skrev:demmuus95 skrev:Mattyyy skrev:Var är alternativet för oss med riktig manlig 70cc setup?
håller med!Fortfarande trimcylinder o trimavgasrör!david96 skrev:Du borde lägga till portning och tändning:)
Varför har du 50 cc med den stupen?potog skrev:Detta kör jag med![]()
cylinder: stage6 pro 50cc
Rör: stage6 pro
Variator: stage6 pro
Koppling: aerox 110cc koppling på 109mm
Kopplings klocka: 109mm
Förgasare:Dellorto 17,5mm
Reeds: metall
Rem: stage6
remskiva: R/T
insug: rakt motorforce Moddat
tändning: Style pro light
vev: stage6 hpc 12mm
vevlager: stage6 met (SKF)
samt portat block av ReDozz för maximalt flöde.
knappade in övrigt på frågan^^
för mainstream med 70ccHyperSendan ;) skrev:Varför har du 50 cc med den stupen?potog skrev:Detta kör jag med![]()
cylinder: stage6 pro 50cc
Rör: stage6 pro
Variator: stage6 pro
Koppling: aerox 110cc koppling på 109mm
Kopplings klocka: 109mm
Förgasare:Dellorto 17,5mm
Reeds: metall
Rem: stage6
remskiva: R/T
insug: rakt motorforce Moddat
tändning: Style pro light
vev: stage6 hpc 12mm
vevlager: stage6 met (SKF)
samt portat block av ReDozz för maximalt flöde.
knappade in övrigt på frågan^^
Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
får man fråga om du någon gång försökt trimma endå? eller har du testat någon annans trimmade moppe? :pGröngöling skrev:originalbög här.
Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
han kör ju orginal för han ska ta lätt mc!tompa221 skrev:får man fråga om du någon gång försökt trimma endå? eller har du testat någon annans trimmade moppe? :pGröngöling skrev:originalbög här.
Maha, dröm lille pojk, drömdavid96 skrev:han kör ju orginal för han ska ta lätt mc!alla vet de för fan:P
min då
känner mig lite bättre nu än sistnu kan man nästan haka på k-skåpet ju:)
80ccbarkit kommer portas till mk pro race rör
pro race rör
mvt analog tändning
luftfilter
malossi kopplings fjädrar
21 fögg
21mm insug portat
stage 6 reeds/membran
portning av blocket
fixa till kolven
tunnare topplockspackning
barkit vev med bult på 20mm med oversize lager
Geten Jens skrev:Tjena, har svetsat ihop två 4Takt så att det blir 8Takt! Kan maN skrika åt motorn att den ska vända om eller måste jag skruva upp cylindernippeln. Har även två styren och ett däck som läcker benzin ur ventilhattarna,
Ja jag har testat men känns inte lönt då precis som david sa så ska jag ändå skaffa lätt mc så varför riskera det för att köra 20-30 km/h snabbare?tompa221 skrev:får man fråga om du någon gång försökt trimma endå? eller har du testat någon annans trimmade moppe? :pGröngöling skrev:originalbög här.
Så om han inte skulle tagit mc skulle han trimmat?david96 skrev:han kör ju orginal för han ska ta lätt mc!tompa221 skrev:får man fråga om du någon gång försökt trimma endå? eller har du testat någon annans trimmade moppe? :pGröngöling skrev:originalbög här.alla vet de för fan:P
Ja det är ju en faktor såklarttompa221 skrev:Så om han inte skulle tagit mc skulle han trimmat?david96 skrev:han kör ju orginal för han ska ta lätt mc!tompa221 skrev: får man fråga om du någon gång försökt trimma endå? eller har du testat någon annans trimmade moppe? :palla vet de för fan:P
hans päron är ju snutar
Jag ska ta mc men kör trimmat. om jag inte åker fast dvs.
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah