testat med polygrip?
annars gissar jag på att de är en torx så kan du låna verktyg för få loss den elr köpa, för gissar de är en torx efter din dåliga förklring
draceN96 skrev:ne det är inget hål i den. är det i 3st men inte i sista, går ej med polligrip!
Ursäkta kan du förklara vad du menar? Fattar fan ingenting? För mig lossar jag på insuget bara genom att Skruva på en slangklämma... Men vafan byt rubrik !
draceN96 skrev:ne det är inget hål i den. är det i 3st men inte i sista, går ej med polligrip!
Ursäkta kan du förklara vad du menar? Fattar fan ingenting? För mig lossar jag på insuget bara genom att Skruva på en slangklämma... Men vafan byt rubrik !
stunt 4 life skrev:ta nånting å såga ett jack med i toppen av "skruv" skallen. sen så tar du en flatmejsel å skruvar upp den på så vis
Det är en skruv utan något hål eller annat på toppen, den är helt plan. som dem sagt ovan, dremmel tills du får en skåra o skruva ut den
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
stunt 4 life skrev:ta nånting å såga ett jack med i toppen av "skruv" skallen. sen så tar du en flatmejsel å skruvar upp den på så vis
Det är en skruv utan något hål eller annat på toppen, den är helt plan. som dem sagt ovan, dremmel tills du får en skåra o skruva ut den
de va ju precis det jag skrev ? -.- han skrev också att han inte har en dremell... han har en järnsåg sa han så då kan han använda den å såga ner ett jack sen fila till det lite. är på uruselt humör så argumentera inte emot tack!
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning