jag en har ludix blaster 07 och jag har satt på ett doppler s3r rör och tillhörande vikter och röda kopplings fjädrar och bytt upp mig i munstycke så den går rent, men den går bra upp till 60 sen går den ner i varv och blir svag, kan de vara mottryckfjädern eller vad tror ni?
Kan vara tryckfjädern, även lika enkelt som drivremen.
När motorn kommer upp ett högtvarvtal och inte orkar trycka mer kan drivremmen slira.
Tryckfjäder elle kopplingsfjädrarna
Kan inte så mycket men vad har kopplingsfjädrarna med de å göra?
Peugeot trekker:
Setup:
Airsal 70cc techracing
21 mm dellorto förgasare
Laser xpro elr leo vince hanmade men ska köpa yasuni r elr polini for race rör!
Racing vev
Luftfilter racing
Sen en massa annat skit
Kan vara tryckfjädern, även lika enkelt som drivremen.
När motorn kommer upp ett högtvarvtal och inte orkar trycka mer kan drivremmen slira.
Tryckfjäder elle kopplingsfjädrarna
Kan inte så mycket men vad har kopplingsfjädrarna med de å göra?
Min hade en tendens att tappa grep så varvtalet sjönk.
Hade original, fick några fjädrar utav en kompis, tog den som var "medel" utav dem jag fick.
Greppade bättre och öka hastigheten med några km/h
Narakus tryckfjäderskit är mycket billigt på twostroke
Peugeot trekker:
Setup:
Airsal 70cc techracing
21 mm dellorto förgasare
Laser xpro elr leo vince hanmade men ska köpa yasuni r elr polini for race rör!
Racing vev
Luftfilter racing
Sen en massa annat skit
Konrad skrev:Narakus tryckfjäderskit är mycket billigt på twostroke
Är det säkert men det ska vara kvalite också
Har såna det är bra Kvalle!!
Peugeot trekker:
Setup:
Airsal 70cc techracing
21 mm dellorto förgasare
Laser xpro elr leo vince hanmade men ska köpa yasuni r elr polini for race rör!
Racing vev
Luftfilter racing
Sen en massa annat skit