Skriver denna tråd åt en kompis. Han har köpt ett trimmrör som han ska sätta på sin helt orginala Sym Jet Sport X... Och nu undrar jag hur den kommer att gå?? Alltså bara ett trimmrör inget annnat
Känslan att köra om en trimmad crossmoppe ♥ Obeskrivlig !
Mrkatt skrev:Skriver denna tråd åt en kompis. Han har köpt ett trimmrör som han ska sätta på sin helt orginala Sym Jet Sport X... Och nu undrar jag hur den kommer att gå?? Alltså bara ett trimmrör inget annnat
60 kanske, han måste dra v-ringen för att få ut mer fart (ca. 70-75). Kom ihåg att byta munstycke.
Mrkatt skrev:Skriver denna tråd åt en kompis. Han har köpt ett trimmrör som han ska sätta på sin helt orginala Sym Jet Sport X... Och nu undrar jag hur den kommer att gå?? Alltså bara ett trimmrör inget annnat
60 kanske, han måste dra v-ringen för att få ut mer fart (ca. 70-75). Kom ihåg att byta munstycke.
Hur går den om man inte byter munstycke?
Känslan att köra om en trimmad crossmoppe ♥ Obeskrivlig !
Hur går den om man inte byter munstycke?
Den går almänt sämre, och det finns chans att den värmenyper/skär pga, för lite bensin.