Angående Racingplanet, deras leveranstider. Är dem känd för att vara så sega på att skicka saker?
Beställde förra väckan i Onsdags, och dem lämnade in det till posten idag.. -.-'
Väldigt viktiga saker dessutom!
När jag beställde där ifrån så var dom ganska sega om man gemför med twostroke, för när jag beställde ifrån RacingPlanet så tog det 4 dagar och dom ligger i Göteborg, jag bor 3.2 mil utanför Göteborg..
Men när jag beställde ifrån twostroke tog det 1 och 1/2 dag och det ligger i stockholm så enligt mig tycker jag dom är ganska sega.
Baws skrev:När jag beställde där ifrån så var dom ganska sega om man gemför med twostroke, för när jag beställde ifrån RacingPlanet så tog det 4 dagar och dom ligger i Göteborg, jag bor 3.2 mil utanför Göteborg..
Men när jag beställde ifrån twostroke tog det 1 och 1/2 dag och det ligger i stockholm så enligt mig tycker jag dom är ganska sega.
Trodde det bara var segt för att det var nån försening eller nåt.. Och du som bor så nära borde ju få det snabbt
Baws skrev:När jag beställde där ifrån så var dom ganska sega om man gemför med twostroke, för när jag beställde ifrån RacingPlanet så tog det 4 dagar och dom ligger i Göteborg, jag bor 3.2 mil utanför Göteborg..
Trodde det bara var segt för att det var nån försening eller nåt.. Och du som bor så nära borde ju få det snabbt
Racing planet suger! bestälde bromsbelägg och en kartluftbox, fick grejerna efter 2 veckor sen men sen bestälde jag en adapter till luftboxen o den har ja inte äns fått än o den blev bestäld i april...
Om man kan gasa fullt....då har man trimmat för lite...
slider_Alex skrev:Racing planet suger! Beställde bromsbelägg och en kartluftbox, fick grejerna efter 2 veckor sen men sen bestälde jag en adapter till luftboxen och den har ja inte äns fått än o den blev beställd i april...
Hahah, dom är fan värdelösa ibland :/
Men ring till dom och kolla vad fan dom håller på med?
En kompis beställde därifrån och det tog ca 2 veckor men dom kan ju ha bättrat sig nu men jag vet inte.
Snabbaste frakten har dock twostroke! En gång beställde jag 15.00 på en torsdag och jag fick ett sms om att jag kunde hämta ut paketet 09.30 på fredagen! Alltså så tog det ca 18timmar från att jag beställde till att jag kunde hämta ut paketet och då har ändå paketet färdats över 30 mil och sorterats ett antal gånger så twostrokes fraktider är då inget å klaga på!
slider_Alex skrev:Racing planet suger! Beställde bromsbelägg och en kartluftbox, fick grejerna efter 2 veckor sen men sen bestälde jag en adapter till luftboxen och den har ja inte äns fått än o den blev beställd i april...
Hahah, dom är fan värdelösa ibland :/
Men ring till dom och kolla vad fan dom håller på med?
Jag har gjort det! o de värsta är att jag betalt den jävla grejen oxså!!!!!
dom sa bara ''Oj vi måste ha missat er order, vi skickar en ny'' har inte fått nån än -.-
demmuus95 skrev:En kompis beställde därifrån och det tog ca 2 veckor men dom kan ju ha bättrat sig nu men jag vet inte.
Snabbaste frakten har dock twostroke! En gång beställde jag 15.00 på en torsdag och jag fick ett sms om att jag kunde hämta ut paketet 09.30 på fredagen! Alltså så tog det ca 18timmar från att jag beställde till att jag kunde hämta ut paketet och då har ändå paketet färdats över 30 mil och sorterats ett antal gånger så twostrokes fraktider är då inget å klaga på!
Twostroke har bäst leveranstid, fick oxså mitt paket dagen efter fast jag beställde vid typ 3 på natten
Om man kan gasa fullt....då har man trimmat för lite...
ValoPallo skrev:En veckas leveranstid och ni blir nojiga om att det tar länge?
Jag väntade två månader på min cylinder och då var det bara att vänta, se glad ut och vara nöjd om man fick sin cylinder
Jag har väntat 5 månader på en luftbox adapter o inte har ja fått den än :/
Har du mailat dem/ringt dem då? Dem fick säkert inte ens ordern då?
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...