döö, Senda e fan ingen skit! min är 04 å har aldrigt krånglat förutom en sleten slang som gick av!david96 skrev:någon med AM6![]()
Senda är ren skitmen cross är tusen gånger roligare fall du trimmar men är sjuuuuukt tråkigt fall du kör orginal liksom du växlar men de händer ju inget ^^
Det verkar som det bästa men det jag hade tänkt mig var att jag trimmade GPR:en så den gick som en typ som en lätt mcZtraand skrev:Har inget faktabelägg på detta men jag tycker det verkar som ebs/d50 (piaggio och derbimotorn) är lättare att sälja jämnfört med AM6 mopederna. Jag tycker Derbi Senda är ett klokt val. Finns en på min gamla skola som kör GPR, och han är verkligen retad och utpekad för att köra en moped som ser ut som en vanlig hojj men går som en symaskin..
Senda är lättmekade, hyffsat lättåtkomliga, bra pris = bra val!:)
Senda är inte lättmekat! Alla klagar ju på hur trångt förgasaren sitter.KarlssonPoTaket skrev:Det verkar som det bästa men det jag hade tänkt mig var att jag trimmade GPR:en så den gick som en typ som en lätt mcZtraand skrev:Har inget faktabelägg på detta men jag tycker det verkar som ebs/d50 (piaggio och derbimotorn) är lättare att sälja jämnfört med AM6 mopederna. Jag tycker Derbi Senda är ett klokt val. Finns en på min gamla skola som kör GPR, och han är verkligen retad och utpekad för att köra en moped som ser ut som en vanlig hojj men går som en symaskin..
Senda är lättmekade, hyffsat lättåtkomliga, bra pris = bra val!:)Det vore väl gött ?
beta är då inte lättmekade bara för att byta munstyckye måste du ta loss tanken osv. På Senda är det bara å vinkla förgasaen så kommer sdu lätt åt.tS skrev:Senda är enligt mig allt ifrån lätt meckat.. , allt sitter ju tätt som fan. Att byta munstycke måste man ta bort en massa dret för att komma åt typ..
En lättmekad moped är Rieju Drac, bland crossarna då. Beta likaså verkar de som.
Men ska du köra orginal tycker jag du inte ska köpa en cross, satsta på någon rolig scooter isåfall.
Men är de itne väldigt lätta att ta bort tanken på dom? några skruvar typ bara? Är de verkligen de på sendorna?Nicke_95 skrev:beta är då inte lättmekade bara för att byta munstyckye måste du ta loss tanken osv. På Senda är det bara å vinkla förgasaen så kommer sdu lätt åt.tS skrev:Senda är enligt mig allt ifrån lätt meckat.. , allt sitter ju tätt som fan. Att byta munstycke måste man ta bort en massa dret för att komma åt typ..
En lättmekad moped är Rieju Drac, bland crossarna då. Beta likaså verkar de som.
Men ska du köra orginal tycker jag du inte ska köpa en cross, satsta på någon rolig scooter isåfall.
R
Sluta snacka skit byter munstycke på min beta på högst 30sekNicke_95 skrev:beta är då inte lättmekade bara för att byta munstyckye måste du ta loss tanken osv. På Senda är det bara å vinkla förgasaen så kommer sdu lätt åt.tS skrev:Senda är enligt mig allt ifrån lätt meckat.. , allt sitter ju tätt som fan. Att byta munstycke måste man ta bort en massa dret för att komma åt typ..
R
va fan snackar du om?Nicke_95 skrev:beta är då inte lättmekade bara för att byta munstyckye måste du ta loss tanken osv. På Senda är det bara å vinkla förgasaen så kommer sdu lätt åt.tS skrev:Senda är enligt mig allt ifrån lätt meckat.. , allt sitter ju tätt som fan. Att byta munstycke måste man ta bort en massa dret för att komma åt typ..
R
Min kompis som har en beta RR från 02 är omöjligt byta munstycke utan att ta loss tanken sedan för att byta cylinder måste ju kyl och allt möjligt loss.TuZx skrev:va fan snackar du om?Nicke_95 skrev:beta är då inte lättmekade bara för att byta munstyckye måste du ta loss tanken osv. På Senda är det bara å vinkla förgasaen så kommer sdu lätt åt.tS skrev:Senda är enligt mig allt ifrån lätt meckat.. , allt sitter ju tätt som fan. Att byta munstycke måste man ta bort en massa dret för att komma åt typ..
R
Då är ni allmänt dåliga.Nicke_95 skrev:Min kompis som har en beta RR från 02 är omöjligt byta munstycke utan att ta loss tanken sedan för att byta cylinder måste ju kyl och allt möjligt loss.TuZx skrev:va fan snackar du om?Nicke_95 skrev: beta är då inte lättmekade bara för att byta munstyckye måste du ta loss tanken osv. På Senda är det bara å vinkla förgasaen så kommer sdu lätt åt.
R