mrooz skrev:Om ni förstår vad jag menar, kopplade ett batteri direkt till startmotorn och den går runt. Men knappen på styret går inte att använda!?
Hur testar jag om relät fungerar? Jag har bytt en gång men är osäker på om det var helt. Vad kan det annars vara för fel?
MVh
Reläet klickar om det är sönder, det vet du genom att testa elstarten
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
mrooz skrev:Hade för mig det.. Då är de inte trasigt.
Vart ligger felet?
Ingen ström kanske? sladden kan ju även hoppat ut som sitter på startmotorn
E ju förmodligen någon sladd bort till startmotorn som har lossnat
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
skruva av ''kontroll panelen'' dvs där du har elstartknappen, också kollar du på tåtarna som sitter där, någon av dom två kan ha lossnat och får då ingen ström. Förmodligen är de detta
tS skrev:skruva av ''kontroll panelen'' dvs där du har elstartknappen, också kollar du på tåtarna som sitter där, någon av dom två kan ha lossnat och får då ingen ström. Förmodligen är de detta
Peugeot trekker:
Setup:
Airsal 70cc techracing
21 mm dellorto förgasare
Laser xpro elr leo vince hanmade men ska köpa yasuni r elr polini for race rör!
Racing vev
Luftfilter racing
Sen en massa annat skit