bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
de e 52 original men jag testade med 65 o då blöddra den satan.Piitus96 skrev:Hur kan du bara ha 60 munstycke till den setupen? De e väl typ 52-54 original?
Peugeot Ludix SnakeAntonB skrev:Vad är det för moppe?
[/spoiler]men den går som bäst med de =/ polarn har en 19mm förgasare somjag kan få köpa, vad behöver jag göra för att den ska gå bra då? de sitter 12mm original...tS skrev:De är flottören som hänger sig, varit med om de också. En dag börja de helt plötsligt, tog loss skiten flera gånger o satte på och sen en gång sluta de bara? Dock tycker jag det är konstigt att du har 60 munstycke![]()
Jag har 62 på min Snake, och de enda jag har är dragen v-bricka och rensat orginal röret..
Edit, sätt dit luftburken igen, de kan ha med att de lätt kommer in skit som sätter sig vid flottören.
Annars skulle jag satsat på en ny fögg, tex dellorto 17,5 eller nåt
jag har inte original burken =/suzukiwheelier skrev:varit med om samma, var sportfiltret som bråkade, byt till luftburk
går elr a gick skitbra :ptjeniss skrev:7grams vikter till stunt?
Peugeoterna har typ 11 original dom har så låg utväxling på dreven.tjeniss skrev:7grams vikter till stunt?
snake har 8-8.5g originalk-skåpet skrev:Peugeoterna har typ 11 original dom har så låg utväxling på dreven.tjeniss skrev:7grams vikter till stunt?
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
off topic!Piitus96 skrev:snake har 8-8.5g originalk-skåpet skrev:Peugeoterna har typ 11 original dom har så låg utväxling på dreven.tjeniss skrev:7grams vikter till stunt?