Jaså?Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
Om du vet vem det är så är det ju bara rak höger som gäller?DtSnubben skrev:Betalar allt till moppen själv, och på tal om det.... Hade jobbat ihop pengarna till att lacka moppen av min pappa genom att måla garaget..
Och igår så var det en idiot på min skola som satt och pillade på den, SATT på den med mitt stöd som jag hade haft i nio ynka dagar, så det vek sig, och då tyckte han att det var en skitbra idé att luta den mot min kompis nya aerox så det blev lacksläpp på vänster kylarvinge och repor på kompisens framkåpa...
Och askade dessutom av en cigg på min vänstra bakkåpa.
Och såklart så "råkade" bara stödet gå sönder när han ställde ner den...
Satans surt, haft ett par som hållt på så med mina skrothögar så har inte brytt mig så hårt men kan tänka mig hur det är när man har en riktigt fin hoj. Hade jag vart dig hade jag krävt ut varenda krona det kommer gå på att laga den av honom, går han inte med på det så kan du ju blanda in rättsliga ämbeten i det hela.DtSnubben skrev:Betalar allt till moppen själv, och på tal om det.... Hade jobbat ihop pengarna till att lacka moppen av min pappa genom att måla garaget..
Och igår så var det en idiot på min skola som satt och pillade på den, SATT på den med mitt stöd som jag hade haft i nio ynka dagar, så det vek sig, och då tyckte han att det var en skitbra idé att luta den mot min kompis nya aerox så det blev lacksläpp på vänster kylarvinge och repor på kompisens framkåpa...
Så bara för att föräldrarna betalar så uppskattar man inte värdet i sakerna? Även om man väljer det billigaste för att underlätta. Eller köper det dyraste, för farsan älskar att meka/pilla och älskar utmaningar.david96 skrev:skaffa dig ett jobb så löser de sig sig :P men dem flesta blir ju sponsrade av sina föräldrar, bortskämda ungar som itne uppskattar sakers värde :(
Aa, men grejen är att hur mycket jag än skulle försöka så skulle jag inte få ett öre av han, och skulle jag bråka med han så skulle moppen stå i lågor inom några dagarjuckeyy skrev:Om du vet vem det är så är det ju bara rak höger som gäller?DtSnubben skrev:Betalar allt till moppen själv, och på tal om det.... Hade jobbat ihop pengarna till att lacka moppen av min pappa genom att måla garaget..