Han sa att om den är helfordons-godkänd så får du knappt ens röra den... så om du byter något så måste du göra en ny reg besiktning!
Skrev det här istället så andra kan ta del utav det!
Och till min Mc så sa han att dom bryr sig inte om jag har egen nummerplåt eller så... dom kollar inte ens om lampor osv är Godkända
Macko96 skrev:Han sa att om den är helfordons-godkänd så får du knappt ens röra den... så om du byter något så måste du göra en ny reg besiktning!
Och till min Mc så sa han att dom bryr sig inte om jag har egen nummerplåt eller så... dom kollar inte ens om lampor osv är Godkända
Macko96 skrev:Han sa att om den är helfordons-godkänd så får du knappt ens röra den... så om du byter något så måste du göra en ny reg besiktning!
Okej, och det gäller alltså alla fordon förutom 30-moppe, eller? Vad ni möjligtvis vad straffet blir om man ändrar något, t.ex. avgassystem?
WRR125 skrev:
Min har högre top, inte med mycket men med ungefär 20~~ km/H.
Mätarn sa 105-108 med orginal, nu säger den 120-125 (maxxad då)
Edit: skrev fel på en sak, fixat nu
Känns som den gått dåligt innan eller så då..
För den WRR som jag prövade toppade runt 115 med originalsystem hela vägen men men, är ju olika mellan hoj och hoj.
WRR125 skrev:
Grattis till den billigaste aprilia 09:a på blocket
Haha tack! Nae men jag vill få iväg den fort så jag kan köpa min yamaha!
Tog inte du precis kortet? Är du inte nöjd med din Aprilia? :O
Tog det den 8 augusti, så det är rätt nyligen! Jodå det är jag men känner att stilen inte riktigt passar mig bara, sporthoj passar mig personligen bättre så det är inte det att jag är missnöjd på något sätt med min Aprilia!
Handlar bara om vilken körstil som passar mig bäst!
rrxen skrev:
Haha tack! Nae men jag vill få iväg den fort så jag kan köpa min yamaha!
Tog det den 8 augusti, så det är rätt nyligen! Jodå det är jag men känner att stilen inte riktigt passar mig bara, sporthoj passar mig personligen bättre så det är inte det att jag är missnöjd på något sätt med min Aprilia!
Aha ok! Ska rekommendera den till några jag känner iaf!
WRR125 skrev:
Aha ok! Ska rekommendera den till några jag känner iaf!
rrxen skrev:Ingen som är intresserad av en schysst motard?
Priset kan diskuteras vid snabb affär!
EDIT: Nedsatt pris, 29 500 > 27 500!
Du får ha tålamod det är jävligt segt att sälja hoj/moppe och liknande nu och har vart det hela året plus att nu är det höst så lär vara ännu svårare att sälja nu tyvärr