bara att hitta balanspunkten på moppen den är rätt högt upp men men!:) sen bakbroms tkr inte jag är så viktig då jag lärde mig stegra utan bakbroms och har fof inte ngn bakbroms, släpper bara gasen haha:)
xXTASKENXx skrev:Träna träna träna! Försök hitta en bra balanspunkt och prova dig fram! :) Använd bakbromsen! (om du har fotbroms så gör om den till en handbroms!)
Haha aa testade idag och underrskattade visst kraften i den och stegrade över... Men det blir lite svårt att göra bakbromsen till handbroms då jag har koppling och frambroms där o.O ska försöka finna balanspunkten, tack :D
Jag tycker de är sjukt mycket lättare att stegra medmindre luft elr iallafall i början nu stegrar jag bara rakt fram och inga ringar osv så har hårt däck igen för känns lättare att komma lång då:)
När du känner att den börjar komma upp i för höga varv så växlar du bara upp, sen så ibörjan drog jag alltid upp den på 1 för att få växlande samtidigt som jag stegrar men de är väl en smak sak, sen bakbroms på styret kanske är bra men fall du sitter Ner är de ju inga problem att ha kvar fotbromsen? Fall du ändå inte tänkt köra jätte seriöst