Mekanikern skrev:Tycker det ser så billigt ut med durkplåt - du skulle ha kört på plexy istället
NEJ! plexi är ett jävla krångel, jag har det på min och har upptäckt att det kommer bli jättesvårt att hålla det rent för det kommer smuts på insidan av glaset och då måste man plocka bort och göra rent på andra sidan med och grejja. iofs så e det skitsnyggt med plexi om man har dioder och grejjor bakom som lyser.
BTW appropå billigt, min plexi undertail kostade 25:-
Mekanikern skrev:Tycker det ser så billigt ut med durkplåt - du skulle ha kört på plexy istället
NEJ! plexi är ett jävla krångel, jag har det på min och har upptäckt att det kommer bli jättesvårt att hålla det rent för det kommer smuts på insidan av glaset och då måste man plocka bort och göra rent på andra sidan med och grejja. iofs så e det skitsnyggt med plexi om man har dioder och grejjor bakom som lyser.
BTW appropå billigt, min plexi undertail kostade 25:-
mvh
Håller med att plexi är jävligt fint det med, men valde durkplåt istället Mitt kostade bara 50 kr
ska du välja rör, så ska du kolla mot polini iställe för yasuni..., de ä min åsik iaf... Både polini och giannelli är jävligt bra till derbimotorn. Tror att man ska välja polini forrace 3, men 2 är väl också bra... Inte så insatt på dedär.... Men ja tycker giannelli är bäst ^^
nisse__nice skrev:airsals eller barikit tror jag eller om jag vill ha ett billigt så kan jag få köpa ett 70cc av en kompis för 700 2800 nyt hans moppe blev snodd
ok... köp barikit 80cc om de finns till din, o köp till barikit vev ^^
Jag funderar på att sätta tillbaka sportluftfiltret igen, just nu har jag 82 munstycke och 3mm borrad plugg är det någon som kan säga vilket munstycke jag ska ha?
Banken92 skrev:Jag funderar på att sätta tillbaka sportluftfiltret igen, just nu har jag 82 munstycke och 3mm borrad plugg är det någon som kan säga vilket munstycke jag ska ha?
MVH Johan
Ursäkta för dubbelpost
munstyckestorlek med sportluft??? de är väldigt olika beroende på va du har för typ ^^.. Men sätt inte dit de om du inte sätter på ett ordentligt avgassystem innan!!! mer luft o bensin gör ingen skillnad om du inte har något rejält i andra änden också xD
ja skulle tippa på typ 95-105... x-treme brukar gå bra med 85-100 max, men min brölar om ja inte sätter på 105 ( har ju 17,5 , och ja antar att du också har de )
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Banken92 skrev:Jag funderar på att sätta tillbaka sportluftfiltret igen, just nu har jag 82 munstycke och 3mm borrad plugg är det någon som kan säga vilket munstycke jag ska ha?
MVH Johan
Ursäkta för dubbelpost
munstyckestorlek med sportluft??? de är väldigt olika beroende på va du har för typ ^^.. Men sätt inte dit de om du inte sätter på ett ordentligt avgassystem innan!!! mer luft o bensin gör ingen skillnad om du inte har något rejält i andra änden också xD
ja skulle tippa på typ 95-105... x-treme brukar gå bra med 85-100 max, men min brölar om ja inte sätter på 105 ( har ju 17,5 , och ja antar att du också har de )
Ja, jag har ocksp 17,5. Men är ju ute efter de goa ljudet, vet redan att det inte kommer göra någon mer effekt förutom att när man byter till större munstycke
Jag har ett STR8 Helix rött sportluftfilter