har en tuta över o tänkte koppla in 2 tutor, men kan något hända? tex att säkringen inte pallar och går sönder eller borde de inte vara några problem?
har en neos 01
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
martinvk skrev:har en tuta över o tänkte koppla in 2 tutor, men kan något hända? tex att säkringen inte pallar och går sönder eller borde de inte vara några problem?
har en neos 01
mvh martin
gör det inte, jag gjorde det en gång och hela elsystemet pajjade och brann upp.
martinvk skrev:har en tuta över o tänkte koppla in 2 tutor, men kan något hända? tex att säkringen inte pallar och går sönder eller borde de inte vara några problem?
har en neos 01
mvh martin
Kör med rätt säkring som kablarna klarar då så slipper kablarna brinna upp!!
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
har en neos 01
mvh martin
Kör med rätt säkring som kablarna klarar då så slipper kablarna brinna upp!!
Jag gör det nu, men när jag råkade ut för olyckan körde jag med importerade säkring från ryssland, jävla skit säkring!
han trollar ju förfan... elsystemet brinner inte upp för man har två tutor.
Och sen måste jag säga, låt oss säga att du skaffar två tutor som låter 110db. tror du att det blir 110+110 eller? Kommer spela lika högt, men ifrån två ställen. Totalt onödigt.
Axel skrev:han trollar ju förfan... elsystemet brinner inte upp för man har två tutor.
Och sen måste jag säga, låt oss säga att du skaffar två tutor som låter 110db. tror du att det blir 110+110 eller? Kommer spela lika högt, men ifrån två ställen. Totalt onödigt.
Axel skrev:han trollar ju förfan... elsystemet brinner inte upp för man har två tutor.
försöker du ha död honom eller :O
Lägg ner med skitsnacket omedelbart båda två.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever