ZX funkar fint till det du vill ha, polaren körde det på originalcylinder såväl som Malossi Sport 70cc, var fan fint med krut i den!Slider557 skrev:Jag har tänk att köpa ett effektrör till min slider(2010) och undrar vilket rör skulle passa bä
st?vill ha ett lågvarvs rör hatänkt på leovince zx-r? Det är väll ett bra rör?? Ge lite tips på andra rör också:)det kanske kommer komma 70cc cylinder sen isommar, så gärna ett rör som passar polini sport pro70cc. Väldigt tacksam för snabba svar:)
Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
2stroke skrev:ZX funkar fint till det du vill ha, polaren körde det på originalcylinder såväl som Malossi Sport 70cc, var fan fint med krut i den![/quoteSlider557 skrev:Jag har tänk att köpa ett effektrör till min slider(2010) och undrar vilket rör skulle passa bä
st?vill ha ett lågvarvs rör hatänkt på leovince zx-r? Det är väll ett bra rör?? Ge lite tips på andra rör också:)det kanske kommer komma 70cc cylinder sen isommar, så gärna ett rör som passar polini sport pro70cc. Väldigt tacksam för snabba svar:)
Tack så mycketDå blir det nog att jag beställer ett zx när jag kommer hem från semestern
Tack tack:) Då blir det att jag beställer ett zx när jag kommer hem:D2stroke skrev:ZX funkar fint till det du vill ha, polaren körde det på originalcylinder såväl som Mlossi Sport 70cc, var fan fint med krut i den!Slider557 skrev:Jag har tänk att köpa ett effektrör till min slider(2010) och undrar vilket rör skulle passa bä
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Skulle verkligen behöva svar på denna frågan.Kallekofot skrev:Tjenare!
Köpte mig en Giannelli (Next) som kom idag, skruvade dit den på min Giliera Storm och det gick relativt smidigt även ifall passformen var så där...
I alla fall på mitt original rör satt det ett extra rör som satt fast med gummipackning in i någon plastbox men det fanns inget sånt på Giannelli röret så hur ska jag göra där? Kan jag låta den vara som det är eller ska jag täppa igen det på något sätt.
Ja jävlar i havet vad scootern gick fick verkligen nytta av de 4 hästarna i motorn som originalröret tryckt ner till 4 stackars slitna åsnor, gjorde bara en snabb tur men accelerationen ökade markant och toppfarten på rak mark ökade säkert minst 15km\h men dock ljudet också.
Har v-ringen dragen, Giannnelli röret och 0.4g lättare Dr.Pulley vikter, har 1.4g lättare också så jag kanske testar dom.
Har haft zx och det lät en del men det blev ett Arrow Extreme. Dem håller samma ljudnivå som orgwill3 skrev:ZX?tompa221 skrev:Bra lågvarvs rör som har bra ljudnivå?
Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
Låter det mycket? Har hört att pro replica är bra medpotog skrev:laser XproAntonB skrev:Vill ha ett rör som ger axx och inte mycket toppfart75-80 med bra axx och styrka
(Stunting)
Aerox 08.
Setup:
Urpluggat rör.
Snäppet hårdare kopplingsfjädrar.
4.5g vikter.
malossi luftfilter (I luftburken)
Ca 80-85 med skapligt axx.
skit bra rör till orginal cylinder rätt så högvarvligt fall man jämnför med orginal men ligger typ som mellan varvligt, du har redna gjort en tråd som borde låsas och sök lite på google så hittar du effektkurvor osv-.-jonkyboys skrev:kan någon förklara lite om röret doppler S3R? blir tokig!!!
låter å låter. så klart det låter men inte överdrivet.AntonB skrev:Låter det mycket? Har hört att pro replica är bra medpotog skrev:laser XproAntonB skrev:Vill ha ett rör som ger axx och inte mycket toppfart75-80 med bra axx och styrka
(Stunting)
Aerox 08.
Setup:
Urpluggat rör.
Snäppet hårdare kopplingsfjädrar.
4.5g vikter.
malossi luftfilter (I luftburken)
Ca 80-85 med skapligt axx.
det är för att du är efterbliven och tror att det är bra för att alla andra har det. Jag garanterar att laser Xpro är bättre än jävla ZX.... men va efterbliven om du villAntonB skrev:Har bestämt mig för ett leovince handmade zxpotog skrev:låter å låter. så klart det låter men inte överdrivet.AntonB skrev: Låter det mycket? Har hört att pro replica är bra med
tro mig laser Xpro är bättre
TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
laser Xpro kommer du ha sjukt bra acc på men Z vinner du nog lite mer på toppen. xpro hade jag valtslider_Alex skrev:Tja! Behöver ett nytt rör till slidern, jag stuntar så de måste funka med de![]()
De ska gärna ge bra topp oxsådock är zx röret inget alternativ!
Setup; 50cc
15mm förgasare med sportluft
Lite random grejer i variatorn
http://www.twostroke.se/product.asp?product=26851
http://www.twostroke.se/product.asp?product=14807
http://www.twostroke.se/product.asp?product=14265
Är nåt av dessa rör nåt att ha?
EDIT:; Har en hög varvig 50cc racing cylinder som jag vill kombinera med ett rör som funkar tillsammans
Skulle xpro gå bra med min högvarviga cylinder?potog skrev:laser Xpro kommer du ha sjukt bra acc på men Z vinner du nog lite mer på toppen. xpro hade jag valtslider_Alex skrev:Tja! Behöver ett nytt rör till slidern, jag stuntar så de måste funka med de![]()
De ska gärna ge bra topp oxsådock är zx röret inget alternativ!
Setup; 50cc
15mm förgasare med sportluft
Lite random grejer i variatorn
http://www.twostroke.se/product.asp?product=26851
http://www.twostroke.se/product.asp?product=14807
http://www.twostroke.se/product.asp?product=14265
Är nåt av dessa rör nåt att ha?
EDIT:; Har en hög varvig 50cc racing cylinder som jag vill kombinera med ett rör som funkar tillsammans
TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
så då tar man och beställer ett doppler s3r evolution dåågandih500 skrev:ja kör med doppler på min roxx med samma cylinder och den reser på rätt så bra enligt migstuuntar´n skrev:vilket rör rekomenderar ni till min slider?
setup.
orginal förgasare
polini 70 cc sport
lättare vikter
hårda kopplingsfjädrar
dragen v-ring