Eftersom folk tycker att bara åka rundrund är tråkigt nu mer, så fick jag och 2 andra nötter åka till stan för lite street körning!
Hoppas detta uppskattas, isånnafall blir det mer utav detta. OBS Redigerade denna ifrån 2 - 4 inatt, vilket har satt sina spår. Men Enjoy!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=i4Nj-QBe ... re=mh_lolz[/youtube]
Lundzor skrev:riktigt nice visst är det i norrtälje?
Japp, står i beskrivningen också
Edit : För övrigt awesome, skulle ni åka till Almnäs någon helg och hålla på lite?
De vore fan fett om de va ngt stunt event på almnäs! skulle lätt pallra mig dit ^^
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip !
säljer min speedfight 2 för 5 500! 5k vid jävligt snabb affär!
inge fel på´n rasslar pga av insatsen i röret annars inga problem!
pm:a mig om du e sugen elr har frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GeneraL Ec skrev:
De vore fan fett om de va ngt stunt event på almnäs! skulle lätt pallra mig dit ^^
Håller med, söker du på Youtube så hittar du 5-15 filmer därifrån med motorcyklar mestadels.
Blivit ganska så oattraktivt ställe p.g.a. att polisen verkar cirkulera där ute väldigt mycket(brukar vara där en hel del).
Jo jag brukar också va där men snuten har slutat "patrulerat" där, nu e de bevaknings bilar som brukar glida omkring där på kvällarna, men på dagarna fram tills typ 20:00 brukar de va lungt :p
Fan kanske vore värt att försöka köra ngt "Stunt" event på almnäs nån helg innan de blir kallt ute... :p
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip !
säljer min speedfight 2 för 5 500! 5k vid jävligt snabb affär!
inge fel på´n rasslar pga av insatsen i röret annars inga problem!
pm:a mig om du e sugen elr har frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!