Historia: När jag gick på dagis så hade jag en kompis som hade en storebror som körde runt på en mt5a, var inte intresserad så mycket då eftersom jag var bara runt 4-5 år xD Men nu är jag 15 bast och har letat runt på blocket ett tag efter en MT så kom ja på att min dagiskompis ( som nu är min klasskompis) bror hade en mt5a hemma så jag snackade med wille, som han heter, och han sa att den finns kvar och den har ståt still i flera år :s , men jag frågade efter ett pris och han sa, 800kr

Färdigt:

Kommer:

Kanske:

Styling:
Höjningsats bak

nytt styre

Blåa kåper

Blå tank

Blåa Nav/broms

Vit eller svart sadel

Silver motor

Silver sving

Silver ram

Silver stöd

Kromade fälgar

Kromat avgassystem

Crossplatta

Biltema framstänka

Full Dimond Rentall handtag

Insugsplatta Honda 24mm

Kromat Jamarcol Honda MT 50

Sportluftfiler

Jag köper alla delar på www.alvars.se , www.bike.se och www.biltema.se

så ser den ut idag, när jag köpte den hade jag ingen kamera

moppen till vänser är min Derbi och så ser den ut idag, hade ingen bra bild på den men här gör jag iordning den till brodalenmeetet med min polare

UPDATE!! 23-08-2012[spoiler]

Resultatet efter polering på fälgarna, dock synd att det var rost på dem

Kapade bort lampfästena med en vinkelslip

Tog bort ljuddämparen som inte sitter fast i ngt och slipade ner röret, och där ser ni resultatet av det

HAHAHAH min fina dödare ist för tändningslås xD

såhär ser den ut nu

Kommentera gärna om vad ni tycker

[/spoiler]
UPDATE!! 11-09-2012 [spoiler]
Hallå alla TSR:are, jag ber så iom ursäkt att jag inte har uppdaterat på väldigt länge ... Jag har haft lite problem osså med olika saker. men aa, nu kör ja igen och hoppas ni fortfarande vill se vad jag gör i mitt garage!

Jag och min polare började plocka ner hela moppen för slipning och lackering

MIN underbara motor som är lite fu*kad just nu ....

Lite motorolja som kom ur motorn, mycket av det hamnade på arbetsbordet för jag gick och gjorde annat och senvar det en stor pöl där...

Och aa.... här är hela min MT50 i delar, alla delar finns med på bilden utom generatorkåpan

LITE BILDER SOM INTE HAR NGT MED PROJEKTET ATT GÖRA!!!
ghaaa. var i skolan och körde lite på rasten, sen stod jag i en uppförsbake och väntade in mina polare eftersom att jag körde ifrån dem så lätt

Skolan slutade och jag kom hem och skulle tvätta moppen och då ser jag att fästet vid bakbromsen har gått av och fattar att det är hål i skiten ...

Dock lite fu*kad bild ?!, såg det idag i skolan ....

Kommentera gärna om vad ni tycker, finns inte så mycket att tycka änsålänge :/