Tja, e sugen på att trimma lite mer...
har endast dragen v-ring och sportluftfilter och får upp den utan problem men vill ändå ha lite mer tryck o drag i den...
MEN de här med trimrör å munstycke o skit e besvärligt (enligt mig!)
så till frågan... måste man fixa större munstycke om man bara kapar o svetsar igen blindtarmen på röret??
PS. OM DET ÄR NGN SOM HAR EN SNAKE MED TRIMRÖR OCH VET VILKET MUNSTYCKE DEN SKA HA FÅFR GÄRNA SKRIVA DE!
H. Generalen
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip !
säljer min speedfight 2 för 5 500! 5k vid jävligt snabb affär!
inge fel på´n rasslar pga av insatsen i röret annars inga problem!
pm:a mig om du e sugen elr har frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så krångligt är det inte att byta munstycke, sök efter guider bara
Men även om nån har en likadan moppe som du med effektrör så betyder inte det att du ska ha exakt samma munstycke, du får köpa en munstycke sats och testa dig fram
då antar jag att tidigare ägaren bytt munstycke när han satte dit filtret men sen märkte jag idag att de "viner" från variatorn va kan de komma från? har öppnat o kollat o allt ser schysst ut? de låter bara i typ 60+
GeneraL Ec skrev:då antar jag att tidigare ägaren bytt munstycke när han satte dit filtret men sen märkte jag idag att de "viner" från variatorn va kan de komma från? har öppnat o kollat o allt ser schysst ut? de låter bara i typ 60+
Det gör min med, låter som en jävla symaskin men de har alltid fungerat :p
Och när du ska plugga ur röret så behöver du inte gå upp så många storlekar
Jag har stuntat med en snake, jag körde doppler s3r 5.5 grams vikter, malossi fly clutch, polini speed control eco kit, malossi e5 och malossi karbon reeds och en 16mm dellorto, jag hade gasres då med en toppfart på 85kmh:)
haha aa symaskin stämmer bra! xD trodde fanskapet skulle explodera i en nedförsbacke x`D
rexzo skrev:Jag har stuntat med en snake, jag körde doppler s3r 5.5 grams vikter, malossi fly clutch, polini speed control eco kit, malossi e5 och malossi karbon reeds och en 16mm dellorto, jag hade gasres då med en toppfart på 85kmh:)
edit säljer dessa delar om du är intresserad:)
Jo jag är intresserad, vad hade du tänkt dig i pris? + att jag bor i sthlms trakterna så frakt lär ju inte va helt billigt? :p
GeneraL Ec skrev:haha aa symaskin stämmer bra! xD trodde fanskapet skulle explodera i en nedförsbacke x`D
rexzo skrev:Jag har stuntat med en snake, jag körde doppler s3r 5.5 grams vikter, malossi fly clutch, polini speed control eco kit, malossi e5 och malossi karbon reeds och en 16mm dellorto, jag hade gasres då med en toppfart på 85kmh:)
Jo jag är intresserad, vad hade du tänkt dig i pris? + att jag bor i sthlms trakterna så frakt lär ju inte va helt billigt? :p
röret: 800kr, polini eco kit + variatorvikter 500kr, malossi fly clutch med massa kopplingsfjädrar 400kr, malossi e5 100kr, tyvärr har jag inte kvar 16mm förgasaren och reedsen.
GeneraL Ec skrev:haha aa symaskin stämmer bra! xD trodde fanskapet skulle explodera i en nedförsbacke x`D
röret: 800kr, polini eco kit + variatorvikter 500kr, malossi fly clutch med massa kopplingsfjädrar 400kr, malossi e5 100kr, tyvärr har jag inte kvar 16mm förgasaren och reedsen.
paketpris:1500kr
hm låter väl hyfsat bra, allt e i bra skick? skicka ett medelande elr a pm med din mail adress så hör jag av mig i morrn