Tacksam för svar !

tror han mena att han köpt bättre vevlagerpotog skrev:ursäkta att jag frågar men HUR har du förstärkt orginal veven
stunt 4 life skrev:är det så man stryper oljemängden nu för tin?MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
stunt 4 life skrev:är det så man stryper oljemängden nu för tin?MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
vill veta var du har fått denna fakta ifrån ?stunt 4 life skrev:föresten skulle jag rekomendera å byta veven då den troligen kommer bli glapp ganska snabbt med den cylindern.
jo men han hade ju nya ramlager och då ska det garanterat hållaDiNozzan skrev:Om du inte byter kommer du få byta lager inom en månad. Min kompis kör med 17,5,guss och genelli rör. Och dom lagrena knackar som fan.
Och xytoo har rätt varvar inte så mkt. Den varvar runt 12600 rpm.
Beror ju på rör o.s.v. Den Guss 80cc jag har på en Senda varvar inte över 11000 - jag köpte den just för att jag ville ha en motor med ganska lugn karaktär, och då är största möjliga cylindervolym och tama portdurationer det man vill sikta på.DiNozzan skrev:Och xytoo har rätt varvar inte så mkt. Den varvar runt 12600 rpm.