adamshanti skrev:Vad har du emot jailbreaking? Jag har haft det på både min iPhone 3GS och min 4a, ser inget förutom fördelar med det... Ta en titt på den här videon!
man kan inte bli påkommen om man har jailbreak, eller jo man kan men då måste man vara korkad. och tror att det är först när man har jailbreak som man kan göra något som att blocka nummer
Mjaa vet inte varför jag inte vill jailbreaka, känns som att nåt kmr gå fel. Har ändå ingen garanti/försäkring eller nåt på den, så vill gärna inte punga ut en ny mobil bara för att få lite coolare finesser.
Ztraand skrev:Mjaa vet inte varför jag inte vill jailbreaka, känns som att nåt kmr gå fel. Har ändå ingen garanti/försäkring eller nåt på den, så vill gärna inte punga ut en ny mobil bara för att få lite coolare finesser.
jag jailbreaka min för någon timme sedan och det verkar fungera fint hitills iaf!
btw finns det inte en tråd som heter "iphonetråden" ? hittade nämligen ingen sån men har för mig att det har funnits en förut iaf?
Jag funderar på att göra det när garantin är över på min iphone, redan gjort det på iPoden, men den var ju sleten nog att sluta fungera efter en vecka
demmuus95 skrev:
Ztraand skrev:Mjaa vet inte varför jag inte vill jailbreaka, känns som att nåt kmr gå fel. Har ändå ingen garanti/försäkring eller nåt på den, så vill gärna inte punga ut en ny mobil bara för att få lite coolare finesser.
jag jailbreaka min för någon timme sedan och det verkar fungera fint hitills iaf!
btw finns det inte en tråd som heter "iphonetråden" ? hittade nämligen ingen sån men har för mig att det har funnits en förut iaf?
Har för mig att jag sett den, men dem tog ju bort snustråden, så jag vet inte vad dessa onda admins håller på med
MrAndersson skrev:ingen som har läst de första inlägget? TrueCaller som sagt då slipper du jailbreaka!
Klart ja läste de, installerade det direkt när ja läste det. Blev förbannad på en polare, så ringde han men ja orkar inte sitta o klicka upptaget hela tiden. Så blockerar han ist ^^, :twisted: