Blockera nummer iphone 4

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Ztraand
Kinaraket

Blockera nummer iphone 4

Inlägg av Ztraand »

Tjena finns det nån app elr liknande som gör så att man kan blockera nummer, så de inte kan ringa/smsa en? Tänker inte jailbreaka
Gilera SMT 07 säljes!: http://www.twostrokerider.se/kop-och-sa ... ra-smt-07/

Vila i frid Derbimann1 (F)

Qui rogat, non errat -- "Den som frågar har inte fel"
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

TrueCaller :)
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
adamshanti
Elmoped

Inlägg av adamshanti »

Vad har du emot jailbreaking? Jag har haft det på både min iPhone 3GS och min 4a, ser inget förutom fördelar med det... Ta en titt på den här videon!

http://www.youtube.com/watch?v=fZoqW-GEdQM

Om du möjligtvis väljer att ångra dig kan jag hjälpa dig hur man gör :)
Användarens profilbild
GreckE
Kinaraket

Inlägg av GreckE »

adamshanti skrev:Vad har du emot jailbreaking? Jag har haft det på både min iPhone 3GS och min 4a, ser inget förutom fördelar med det... Ta en titt på den här videon!

http://www.youtube.com/watch?v=fZoqW-GEdQM

Om du möjligtvis väljer att ångra dig kan jag hjälpa dig hur man gör :)
har man garanti kvar så borde man inte jailbreaka, men efter den har gått ut så säger jag kör på! ;)
antonpg94
Herr Åström
Kontakt:

Inlägg av antonpg94 »

funkar siri på 4:an om man jailbreaka?
Im ridi´n Twostroke on Twostrokerider!
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

nu när ni ändå kom in på jailbreaking, är det någon som har ordentlig koll på hur man gör det på en iphone 4s? :)
Användarens profilbild
alj0h
Svårstartad skrothög

Inlägg av alj0h »

Antonpg94: Ja, det ska funka. har inte testat det på min 4 än :)

Deemmuus95: http://www.youtube.com/watch?v=XJW3svICLT8
Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!
Användarens profilbild
adamshanti
Elmoped

Inlägg av adamshanti »

har man garanti kvar så borde man inte jailbreaka, men efter den har gått ut så säger jag kör på! ;)
Spelar ju egentligen ingen roll om man har jailbreakat med garantin heller, bara att återställa den innan man lämnar in den...
antonpg94 skrev:funkar siri på 4:an om man jailbreaka?
Om du inte har uppgraderat till iOS 5.1 eller 5.1.1 (alltså IOS 5.0.1) så fungerar det.
Senast redigerad av adamshanti den 20 augusti 2012, 16:05, redigerad totalt 1 gånger.
Ezkils
Svårstartad skrothög

Inlägg av Ezkils »

demmuus95 skrev:nu när ni ändå kom in på jailbreaking, är det någon som har ordentlig koll på hur man gör det på en iphone 4s? :)
Jag följde en guide på youtube, va jättelätt och tog inte alls lång tid, sök på iphone 4s untheterd jailbreak och vilken version du har. tex 5.1.1
Användarens profilbild
GreckE
Kinaraket

Inlägg av GreckE »

adamshanti skrev:
Spelar ju egentligen ingen roll om man har jailbreakat med garantin heller, bara att återställa den innan man lämnar in den...

om telefonen är för trasig för att återställa? ;)
Användarens profilbild
adamshanti
Elmoped

Inlägg av adamshanti »

GreckE skrev:
adamshanti skrev:

om telefonen är för trasig för att återställa? ;)
Hur ska de då kunna se eller ens skylla på att den är jailbreakad? Haha :lol:
Användarens profilbild
tjeniss
Svårstartad skrothög

Inlägg av tjeniss »

man kan inte bli påkommen om man har jailbreak, eller jo man kan men då måste man vara korkad. och tror att det är först när man har jailbreak som man kan göra något som att blocka nummer
Användarens profilbild
Ztraand
Kinaraket

Inlägg av Ztraand »

Mjaa vet inte varför jag inte vill jailbreaka, känns som att nåt kmr gå fel. Har ändå ingen garanti/försäkring eller nåt på den, så vill gärna inte punga ut en ny mobil bara för att få lite coolare finesser.

Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

Ztraand skrev:Mjaa vet inte varför jag inte vill jailbreaka, känns som att nåt kmr gå fel. Har ändå ingen garanti/försäkring eller nåt på den, så vill gärna inte punga ut en ny mobil bara för att få lite coolare finesser.

jag jailbreaka min för någon timme sedan och det verkar fungera fint hitills iaf! :)

btw finns det inte en tråd som heter "iphonetråden" ? hittade nämligen ingen sån men har för mig att det har funnits en förut iaf? :?
Användarens profilbild
DTdosan
Svårstartad skrothög

Inlägg av DTdosan »

Jag funderar på att göra det när garantin är över på min iphone, redan gjort det på iPoden, men den var ju sleten nog att sluta fungera efter en vecka :evil:
demmuus95 skrev:
Ztraand skrev:Mjaa vet inte varför jag inte vill jailbreaka, känns som att nåt kmr gå fel. Har ändå ingen garanti/försäkring eller nåt på den, så vill gärna inte punga ut en ny mobil bara för att få lite coolare finesser.

jag jailbreaka min för någon timme sedan och det verkar fungera fint hitills iaf! :)

btw finns det inte en tråd som heter "iphonetråden" ? hittade nämligen ingen sån men har för mig att det har funnits en förut iaf? :?

Har för mig att jag sett den, men dem tog ju bort snustråden, så jag vet inte vad dessa onda admins håller på med :x
Finns inget bättre än en sunkig DT..<3
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

ingen som har läst de första inlägget? TrueCaller som sagt då slipper du jailbreaka!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Ztraand
Kinaraket

Inlägg av Ztraand »

MrAndersson skrev:ingen som har läst de första inlägget? TrueCaller som sagt då slipper du jailbreaka!
Klart ja läste de, installerade det direkt när ja läste det. Blev förbannad på en polare, så ringde han men ja orkar inte sitta o klicka upptaget hela tiden. Så blockerar han ist ^^, :twisted:

Skriv svar