Gröngöling skrev:Vet någon var man kan köpa originaldekaler till malaguti xsm kylarvingar?
Malaguti kanske?
99(fin)T.S skrev:Var kan man köpa ett luftfilter som är litet och som är i luftburk? I Finland. Ska passa till GasGas Ec Rookie från 2005 med original förgasare.
han syftar på ett luftfilter INUTI original luftfiltret eller något, tror han menar typ som detta
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Någon som vet vart man kan köpa ett ORIGINAL rör till en Yamaha Aerox?
Inte ett orignalliknande utan ett helt original som sitter på en Aerox från början.
rasmusborg skrev:Någon som vet vart man kan köpa ett ORIGINAL rör till en Yamaha Aerox?
Inte ett orignalliknande utan ett helt original som sitter på en Aerox från början.
yamaha center men det lär bli dyrt kolla med något företag som skrotar moppar brukar ligga annonser på blocket btw ett nytt kostar nog 4-5 tusen
rasmusborg skrev:Någon som vet vart man kan köpa ett ORIGINAL rör till en Yamaha Aerox?
Skulle inte rekommendera att köpa ett sprillans nytt, då det går på svin mycket :O bättre att försöka hitta ett på blocket
yamaha center men det lär bli dyrt kolla med något företag som skrotar moppar brukar ligga annonser på blocket btw ett nytt kostar nog 4-5 tusen
Finns inga kvar på blocket
linux_b skrev:
Skulle inte rekommendera att köpa ett sprillans nytt, då det går på svin mycket :O bättre att försöka hitta ett på blocket
Jo tänkte att det borde bli väldigt dyrt med ett sprillans nytt men om jag inte hittar någon på blocket så får det bli ett nytt för har just nu körförbud på moppen
TheGrimReaper skrev:
Köpte mitt på en moppe skrot för 400kr!
Vart kan man hitta mopedskrotar då?
Visste inte ens att det fanns, trodde det bara fanns bilskrotar!
Sökte på google efter mopedskrotar i Stockholm men kom inte upp något
Vart kan jag få tag i denna "Mc liknande" framlampa till min Puch Maxi?
Och vad kallas den sortens lampa med sån "kåpa/skärm" uppe på lampan?
Då jag inte haft något bra sökord att söka på google mer än Framlampa med skärm osv.
LillaNissen skrev:Vart kan jag få tag i denna "Mc liknande" framlampa till min Puch Maxi?
Då jag inte haft något bra sökord att söka på google mer än Framlampa med skärm osv.
LillaNissen skrev:Vart kan jag få tag i denna "Mc liknande" framlampa till min Puch Maxi?
Simon-2012 skrev:Tja. jag undrar vart man kan köpa chromade snygga fälgar till en Cross Rieju Spike, tror även drac ska passa! osv någon som vet?
Finns inga cross Rieju spike om du inte räknar med Rieju drac. Ett par drac fälgar som är chromade är nog inte heller de lättaste att få tag i då de brukar vara polerade eller guldiga.