njae, den är inte nå vidare intstäld så poppar du kopplingen me lite varv i så vill han dö! de e lite finjustering kvar på tändningen så ska de nog gå, bakdämpen e fixad nu
Nicke_95 skrev:Feeeeet najs men den verkar lite små slö för setupen ? :S
allt ser slöare ut på film, men visst har du rätt att den inte går fullt ut, tändningen är för lågt ställd som han sa i slutet på filmen så orkar inte ens med 14/53 o varvar inte ur odentligt. Vi ska börja med att fixa tändingen när vi byggt oss en bastantare svänghjulsavdragare o sedan om de inte går får man väl dreva ner ett steg.
allt ser slöare ut på film, men visst har du rätt att den inte går fullt ut, tändningen är för lågt ställd som han sa i slutet på filmen så orkar inte ens med 14/53 o varvar inte ur odentligt. Vi ska börja med att fixa tändingen när vi byggt oss en bastantare svänghjulsavdragare o sedan om de inte går får man väl dreva ner ett steg.
Okej men den låter verkligen asgött ^^
De tycker fan jag med! Synd att resten av byn inte gör de....
k-skåpet skrev: allt ser slöare ut på film, men visst har du rätt att den inte går fullt ut, tändningen är för lågt ställd som han sa i slutet på filmen så orkar inte ens med 14/53 o varvar inte ur odentligt. Vi ska börja med att fixa tändingen när vi byggt oss en bastantare svänghjulsavdragare o sedan om de inte går får man väl dreva ner ett steg.
Okej men den låter verkligen asgött ^^
De tycker fan jag med! Synd att resten av byn inte gör de....
Hahaha , jag kör alltid med öronproppar när jag åker fort/långt då jag har lite problem med tinnitus och vinden låter så in i helvete när man ligger runt 100 :p
jag är han som bor på birgers maskiner man kall inte direkt kallas sponsorer jag låter dom bara rulla upp te det lila bond hålet och ha lite roligt med seriösa värktyg och lite extra hjälp !!!