Läs snälla!
Tjena, har en gilera stalker och imorse så gick ja ner till biltema och köpte styrstam som ja gärna ville ha till min stalker, hörde att styrstammen på twostroke är kass och att biltema är bättre, jag tänkte lixom varför inte, kostade 79kr på biltema och 350-400 kr på twostroke + frakt och moms så blir det säkert en fem hundring!
så 79 spänn, lätt o stabilt, gick sedan o träna och kom hem runt 4, nu när ja kom hem så höll jag på att ta bort original styret, så ja skruva upp lite och banka ner skiten sen lossna den

(BLEV GLAD SOM FAN), aja men när ja skulle sätta på styret på styrstammen så var styret för liten, styrstammen kunde ej minskas mer så vad jag gjorde var att ja tog en cola burk och skärde upp aluminiumet och gjorde det till en stor bunt, sedan la ja den i stystammen som då gav en större styre och då satt den jääävligt hårt! skärde mig dock också :/, men nu till frågan, när ja skulle lägga i det nya styrstammet så ser det ut som hålet i framgaffeln inte tar slut? alltså ja ser ingen hål/nåt liknande som ska ta emot den långa skruven som går i mitten av styrstammen, så ja tänkte ifall det går istället att gör ett hål i mitten av framgaffeln som ska ga rätt igenom mitt styre, alltså lägga en bult på bredden av styret och framgaffeln, ifall det går eller nåt annat sätt går, snälla svara! ifall ja ska göra bulten vart ska bulten gå igenom exakt för att inte skada något? tack för svar!
mvh GSTALKER
P.S HÄR ÄR STYRSTAMMEN JAG KÖPTE
http://biltema.se/sv/Fritid/Cykel/Reser ... tam-27178/