1. Tjena håller på med en gilera stalker (kommer in på sidan snart) och min fråga är, tycker ni det är finare med nudebar eller utan? dock gillar ja original styre, alltså med kåpan där framme vid styren! även lampan på!
2. Vad är skillnaden mellan dessa kåpor? jag har sett den massa stalker kåpor på videos,bilder ja allt möjligt men ja tyckte att denna var lite mer speciell https://www.youtube.com/watch?v=Zw8osedPo3E
ifall ni kollar på den videon så ser ni att den videon inte alls är lika denna gilera stalkerns kåpor!
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
mycket möjligt, alltså ja ser en skillnad men jag hittar inte skillnad, måste nog vara designen? alltså det är ju två olika och inte samma, va ja ser iallafall!
jo det är det, men om du kollar noga så är det skillnad på bland dem jag länkade där med, så ta dem som liknar den på videon mest! Skrolla ner så ser du att vissa sticker ut mer framtill o så, samt skarpare kanter o dyligt
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Piitus96 skrev:jo det är det, men om du kollar noga så är det skillnad på bland dem jag länkade där med, så ta dem som liknar den på videon mest! Skrolla ner så ser du att vissa sticker ut mer framtill o så, samt skarpare kanter o dyligt
hmm, men asså ifall ja sätter på nudebar!? vad för styrstam ska ja ha? ja har hört att nästan alla har problem med styrstammet som inte sitter som den ska på gilera stalker?
ifall det finns nån styrstam som ej glappar, skicka artiklen då / bilden
stalker, om du vill så kan jag länka dem sem e i videon, men säg isåfall vilka färger så ska jag se vilka färger utav den kåpan som där finns
Piitus96 skrev:stalker, om du vill så kan jag länka dem sem e i videon, men säg isåfall vilka färger så ska jag se vilka färger utav den kåpan som där finns
Aa väldigt gärna, ja vill ha svarta färger tack så mkt skulle gå bra me vita färger också tack så mycket!
tack så mycket, måste nog beställa denna, men pengarna ska fixas , måste sälja min motorhispania ryz sm, men du angående styrstam, vilken styrstam glappar inte för gilera stalker styret!?
tack så mycket, måste nog beställa denna, men pengarna ska fixas , måste sälja min motorhispania ryz sm, men du angående styrstam, vilken styrstam glappar inte för gilera stalker styret!?
alltså, ifall du köper en styrstam med stoppskruv så kvittar det egentligen, för då kan inte styrstammen röra sig även om den skulle vara nån mm för stor. Ifall du köper en utan och den skulle vara för liten så kan du bara slipa lite på insidan så sitter den
alltså, ifall du köper en styrstam med stoppskruv så kvittar det egentligen, för då kan inte styrstammen röra sig även om den skulle vara nån mm för stor. Ifall du köper en utan och den skulle vara för liten så kan du bara slipa lite på insidan så sitter den
inte mm som e problemet utan att den inte fungerar bra för gilera stalker styran, att den glappar ändå, men du angående stoppskruv kan du länka en sån? eller finns det på cykelbutiker?