Blir en gänghängsbild denna vecka. ta helt enkelt kort när moppen står med dina polares moppar eller när ni är ute. hoppas ni fattar minst 3 st moppar på bilden.
Skicka PM om temat är oklart så försöker jag svara så fort som möjligt!
Mitt bidrag då,
Helt oredigerat också
Taget med min Sony Ericsson Xperia Arc
Facebook kvalité -.-'
Senast redigerad av Arkstar den 16 augusti 2012, 09:37, redigerad totalt 2 gång.
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
Hebo variator med 3,6g vikter
Dragen skorsten (luftburken)
ZX rör
Stage6 koppling med röda fjädrar
ca. 0.5 bar luft i bakdäcket (bättre balans vid stunting)
Min till vänster, Gröngöling i mitten o brorsan till höger
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Varför känns det som om att Roppin_96's bild e använd tidigare, samt så syns knappt resten av mopparna? o_O
Yees, Bidrag v27 va Roppin_96's bild använd i Samt så tycker jag inte att den följer temat så noggrant