nähepp... det trodde jag, det har stått det på alla som jag har sett så därför trodde jag väll såtS skrev:På tex en Gurtner 12mm PY fögg står de inte just 12mm så inte alltid då storleken stårMacko96 skrev:det står väll vilken storlek det är på den?
Te.x min: PHBN 14, nåt sånt borde det stå på din (fast med din förgarares betäkning)
Inte? Stod iallafall fint inristad " Motori minarelli by gurtner " sedan PY-12 i en rund ringtS skrev:På tex en Gurtner 12mm PY fögg står de inte just 12mm så inte alltid då storleken stårMacko96 skrev:det står väll vilken storlek det är på den?
Te.x min: PHBN 14, nåt sånt borde det stå på din (fast med din förgarares betäkning)
jag har ngn weber som det står 12 0 M elr 12 O M, är inte säker på 0 erl O, är det 12mm då? tsalker 00 ska ha 17.5...Roxxen96 skrev:Inte? Stod iallafall fint inristad " Motori minarelli by gurtner " sedan PY-12 i en rund ringtS skrev:På tex en Gurtner 12mm PY fögg står de inte just 12mm så inte alltid då storleken stårMacko96 skrev:det står väll vilken storlek det är på den?
Te.x min: PHBN 14, nåt sånt borde det stå på din (fast med din förgarares betäkning)( På min roxx med gurtner py-12 fögg original ) Kanske är helt olika, men stod iallafall på min. Men det stämmer, det står drygt nog inte storleken på alla förgasare, rätt efterblivet ändå.