Eran Värsta PolisJakt Någonsin ? ..Skriv Här o Dela med Dej

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

DracPojken skrev:jag råkade köra över en älg med min trimmade moppe och efter det så kom FBI och jagade mig, men dom han inte med, så då tog dom till sniper killar som sköt mot mig och efter det försökte dom prejja mig och lägga minor!

Lägg Ner! -.-
Men din jävla bög står de inte över ditt inlägg att ja skojade om den fittiga helikoptern men resten av de ja sa var fan sant Ja hade en Derbi då som e såld till en i arvika om du inte tror mej så kan du få få ens msn här å snacka med han allihopa som inte tror mej era jävla fittor H_a_kon@hotmail.com han heter håkon ..Fråga han snälla ni kmr bli så jävla ägda .
simmeman
Elmoped

Inlägg av simmeman »

ofta helikopter jävla ljugare
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

Lägg av med språket. Håller även med resten, tror inte ett ord av det du sagt på detta forum och jag tänker inte adda någon MSN till en av dina polare för att fortsätta denna lögn. Inte möjligt att låsa tråden eller någonting? Kommer inget vettigt ur den.
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

simmeman skrev:ofta helikopter jävla ljugare
Men herregud hur mkt står det egentligen inte att ja skojja att de kom en helikopter men resten va fan sant .
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Moddad skrev:Lägg av med språket. Håller även med resten, tror inte ett ord av det du sagt på detta forum och jag tänker inte adda någon MSN till en av dina polare för att fortsätta denna lögn. Inte möjligt att låsa tråden eller någonting? Kommer inget vettigt ur den.
Så du tror inte på Vad jag sa om resten ..Nehej Men då kan du ringa Johan Ihlberg søk på hitta han æe en av poliserna i årjæng .
Användarens profilbild
DracPojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DracPojken »

kasto, du kan fan va bög själv. . om nån här!
Är föredetta R X-Treme för er som inte vet ; )

--> http://www.twostrokerider.se/koposalj/311 <--Fiddy EU Bytes!
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Vem mer än jag tycker kasto ska åka ut för mycket ovårdat språk och onödiga posts ? !
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
jogat
Farsans gamla zündapp

Inlägg av jogat »

MarcusRRX skrev:Vem mer än jag tycker kasto ska åka ut för mycket ovårdat språk och onödiga posts ? !

ja håller me dig :P
Senast redigerad av jogat den 30 juni 2008, 09:35, redigerad totalt 1 gånger.
//joel
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

MarcusRRX skrev:Vem mer än jag tycker kasto ska åka ut för mycket ovårdat språk och onödiga posts ? !
e han norsk ? isåfall e ja på :D
Tillhör mille!
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

förästen, vrf stanna du inte bara ? du har väll typ bögläpp, två feta, runda backspeglar.. original rör.. va de dragen plugg typ lr ?
Tillhör mille!
Beckman
Elmoped

Inlägg av Beckman »

Kasto skrev:För hundrade gången så har jag sagt att de inte kom nån helikopter men resten va sant

Men vafan skriver du de för då !!!!
Användarens profilbild
viper
Svårstartad skrothög

Inlägg av viper »

men allvarligt, ni som skriver att kasto är en "ljävla lögnare", eller att det inte är sant eller att ni inte tror på det börjar bli väldigt irriterande, han har sagt att det inte är sant och ändå håller ni på? Förstår ni inte svenska? Jag försvarar inte Kasto på något sätt men jag irriterar mig på folk som inte kan lägga ner, ni har säkert också dragit nån lögn som har stor torskat, och jag förtår att Kasto blir förbannad och jag tycker det är rätt åt er att han skriver som han gör till er... barnungar...
"Titta! Kakan rör på sig!"
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

viper skrev:men allvarligt, ni som skriver att kasto är en "ljävla lögnare", eller att det inte är sant eller att ni inte tror på det börjar bli väldigt irriterande, han har sagt att det inte är sant och ändå håller ni på? Förstår ni inte svenska? Jag försvarar inte Kasto på något sätt men jag irriterar mig på folk som inte kan lägga ner, ni har säkert också dragit nån lögn som har stor torskat, och jag förtår att Kasto blir förbannad och jag tycker det är rätt åt er att han skriver som han gör till er... barnungar...
Håller med, tar fan inte en hel sida att säga att han har ljuger osv osv, när han sa att han skojjade typ 43 sidor innan!

Btw, så har jag aldirg blivit jagad som tur är ^^
Bild
Användarens profilbild
jogat
Farsans gamla zündapp

Inlägg av jogat »

skriv om era polis jakter här istället :P :)

http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=4640
//joel
Användarens profilbild
viper
Svårstartad skrothög

Inlägg av viper »

juste, för att a tebax OnT, har aldrig blivit jagad heller...(än) men man har haft polisen bakom sig ett par ggr, men inga poliser verkar bry sig häromkring :shock:
"Titta! Kakan rör på sig!"
Användarens profilbild
LimmiL
Svårstartad skrothög

Inlägg av LimmiL »

kan du inte ta att berätta historien igen utan allt ljug? :)
Its all about LimmiL
T-J
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av T-J »

ja körde i 120km/h med min urpluggade drac på bakhjulet med 4 snutar efter mej de kallade mej *fult ord* och saker asså jag svär

och dem cuttade mej och jag cutta dem allså a svär, k-pistar kulor de sköt asså jag skulle aldrig tåla allså

så gassa ja in på bakan vid donken ja gör en stoppie asså ock ja ramlar asså så kommer de 10 snutbilar och mass amc och de knullar sönder mej asså
o fyfan vad ja knulla dem sen ja åkte ja drog en sådär 100 iväg hem ja hoppa i skogen ned i mitt farsas garage..
Powerered by BRL
Användarens profilbild
Luthemaister
Svårstartad skrothög

Inlägg av Luthemaister »

T-J skrev:ja körde i 120km/h med min urpluggade drac på bakhjulet med 4 snutar efter mej de kallade mej *fult ord* och saker asså jag svär

och dem cuttade mej och jag cutta dem allså a svär, k-pistar kulor de sköt asså jag skulle aldrig tåla allså

så gassa ja in på bakan vid donken ja gör en stoppie asså ock ja ramlar asså så kommer de 10 snutbilar och mass amc och de knullar sönder mej asså
o fyfan vad ja knulla dem sen ja åkte ja drog en sådär 100 iväg hem ja hoppa i skogen ned i mitt farsas garage..
det värsta är att denna historien är mer trolig än den med helikoptern...nästan
yamaha går bra xD
T-J
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av T-J »

Luthemaister skrev:
T-J skrev:ja körde i 120km/h med min urpluggade drac på bakhjulet med 4 snutar efter mej de kallade mej *fult ord* och saker asså jag svär

det värsta är att denna historien är mer trolig än den med helikoptern...nästan

haha menar det...
Powerered by BRL
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Tack Viper o raborX Nåt ? ..
Fan ni e dom enda som fattar va ja skriver här ..
Användarens profilbild
lule
Kinaraket

Inlägg av lule »

ham har sakt att han jög om helikopern men inte det andra så ta då för fan och lägg ner nu ok, läste ca 2 sidor om att han har jugit och sånt jävla onödig skit .
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Tack Lule -
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Tkr Ni Kan Låsa här nu Moderatorer ..:)
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Kasto skrev:Tkr Ni Kan Låsa här nu Moderatorer ..:)
Det tycker nästan och också, om inte detta snacket om din jävla lögn,, du har sagt att de va fel och ALLA som har läst de har förstått de, hoppas jag!

Eller så kan den vara öppen och fler kan berätta om deras jackter och inget mer snack om de Kasto sa!

Sry för OT
Bild
Användarens profilbild
yamaharidermana
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av yamaharidermana »

Hhahahah TSR medlemmar :D ja har läst hela tråden fyfan så roligt ja har
Audi Quattro RS4
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

De finns en annan tråd om samma sak .En kille som härmade Mej ..Bra att du har kul :)
Användarens profilbild
DracPojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DracPojken »

jag har blivit jagad en gång bara XD det var förra veckan.
Snuten hade en minibuss och dom var 6 st snutar som hade stoppat en kille med trimmad moppe bakom en kurva och sen när jag kom o maxade min (ca 90) så fick jag sladd på asfalten när jag såg att snuten stog där så jag hasade emot dom o dom bara stod o glodde o jag vände fort som fan o dom började skrika nått liknande: Stanna förhelvete, Stanna! Stanna! o jag körde iväg fort som fan o dom fick strul eftersom dom hade stoppat en tidigare men efter ett tag så var dom efter mig med blåljus men jakten var över ganska så snabbt o jag klarade mig :D
Är föredetta R X-Treme för er som inte vet ; )

--> http://www.twostrokerider.se/koposalj/311 <--Fiddy EU Bytes!
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Haha Fan va kul o möta buss ;)
Andreaz9
Elmoped

Inlägg av Andreaz9 »

hahahahahahaha
You can not kill what you did not create
Användarens profilbild
kotti
Någon måste komma sist!

Inlägg av kotti »

viper skrev:men allvarligt, ni som skriver att kasto är en "ljävla lögnare", eller att det inte är sant eller att ni inte tror på det börjar bli väldigt irriterande, han har sagt att det inte är sant och ändå håller ni på? Förstår ni inte svenska? Jag försvarar inte Kasto på något sätt men jag irriterar mig på folk som inte kan lägga ner, ni har säkert också dragit nån lögn som har stor torskat, och jag förtår att Kasto blir förbannad och jag tycker det är rätt åt er att han skriver som han gör till er... barnungar...
vi förstår svenska,
men efter allt jag läst tror jag han är norsk? 8)
Bild

bombmannen skrev:
Försvårt kanske ?

Troligen för dig, Ja.

Inlägg av Kasto »

Hahaha shiit va längesen ja gjorde denna tråd .Hah va ni tvugna å flytta hit den;)
Helluu Little Monkey .
Loncin
Elmoped

Inlägg av Loncin »

wotan skrev:
Kasto skrev:Shiit tro inte på de men de e fan sant..Dom hittade ju mej inte o ja hade fått mkt klagomål till polisen å så så dom tænkte væll sækert nu jævlar ska vi ta han o eftersom helikoptern stod vid stationen så tænkte væll dom att dom kunde utnyttja de ..Sen har dom ju jagat med många ggr mer men då inte lika seriøst.
men ärligt.. om de vet vart du bor så borde de ha tagit dig för länge sedan. sluta försök vara tuff med lögner..

Poliserna visste vart min bror och min granne bodde å dom körde mest trimmat i byn och dom körde vid våra hus hela tiden men dom tog dom inte.
Användarens profilbild
Bysan
Elmoped

Inlägg av Bysan »

Väda i en polis kontroll eller då det är kontroll på skolan då de bara är 2 moppar där!
Fotgängaren hade ingen aning om vilket håll han skulle springa så jag körde över honom.
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Jag garvar alltid lika mycket när jag läser mytar kasto's historier :lol:
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
YamahaPojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av YamahaPojken »

Derbi_senda93 skrev: Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
Skriv svar