xXTASKENXx skrev:"Äldre modeller:
Popcorn
Hussar
Oliver
Samtliga av de gamla modellerna har en kopia av Minarellis horisontella variomatikmotor på 50ccm." Från wikipedia (tjata intee om att man inte ska litea på dem)
Horisontal (vågrät, liggande) Aerox Liggande? Satt på en aerox förut så säg int att det är stående?!?
Popcorn
Hussar
Oliver
Samtliga av de gamla modellerna har en kopia av Minarellis horisontella variomatikmotor på 50ccm." Från wikipedia (tjata intee om att man inte ska litea på dem)
Horisontal (vågrät, liggande) Aerox Liggande? Satt på en aerox förut så säg int att det är stående?!?
lyssna nu noga: DE ÄR INTE TILL EN AEROX!
De är till en piaggio eller liknande....
Kan lägga ut en bild på mitt zx imorgon så ska du se:)
Hur kan den då sitta på en Aerox??
lyssna.... du har liggande minarelli.... men! röret du köpt har en ''plugg'' i avgasöppningen vilket gör att de inte passar. det röret hade passat en aerox om det inte var för ''pluggen'' eller vad man nu ska säga :S
Popcorn
Hussar
Oliver
gandih500 skrev:
lyssna.... du har liggande minarelli.... men! röret du köpt har en ''plugg'' i avgasöppningen vilket gör att de inte passar. det röret hade passat en aerox om det inte var för ''pluggen'' eller vad man nu ska säga :S
ja tack! Men fortfarande den passar på Aerox! Killen jag köpte det av hade det på sin! Men vilken passar på min??
Popcorn
Hussar
Oliver
Såg du det sitta på en aerox?? Eller sa Han det bara
gandih500 skrev:
Såg du det sitta på en aerox?? Eller sa Han det bara
Det ser ut att vara till en gilera/piaggio för rören till
Minarelli har inte det där lösa fästet med en "kona" till cylindern! Dom sitter fast svetsade:P
smTimpA skrev:Det ser ut att vara till en gilera/piaggio för rören till
Minarelli har inte det där lösa fästet med en "kona" till cylindern! Dom sitter fast svetsade:P
Herregud, xXTASKENXx, du ska ha det HÄR RÖRET http://www.twostroke.se/product.asp?product=7730 och bara det ifall du ska ha ZX till din moppe. Min polare hade CPI o han hade ett liknande rör fast TT istället för ZX.
Så long story short, du blev lurad..... Köp ovanstående rör
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...