Några av mina kompisar kom på idén att skriva en låt om våran kompis Linus, på ungefär 3 minuter skrev dem texten, så den är inte så så seriös, fast vi spelade in den i en seriös studio, lite småjusteringar ska han som har studion göra, sen kanske den hamnar på spotify.
Lyssna gärna på den, gilla/kommentera eller något, det är inte världens mest seriösa låt, men en kul grej bara
Låten blev jävligt skön på något sätt, grymt gjort! Härlig text och bra komp med instrumenten! Inte så seriös text, men på något sätt blev den ändå smått bra..
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
Se till att den hamnar på spotlify så hamnar den bland Soft listan
Skriv mer låtar ?
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Skriv mer låtar ?
Jaa, ska försöka
Egentligen är det just nu bara Julle och Olle som har sjungit och spelat in låten, fast jag och en som heter viktor var med i studion
Men vi ska nog hjälpa till att skriva imorn )
Skriv mer låtar ?
Jaa, ska försöka
Egentligen är det just nu bara Julle och Olle som har sjungit och spelat in låten, fast jag och en som heter viktor var med i studion
Mange makers kanske får en konkurrent
Hahah nä så långt har ni inte kommit än men
Ska väl titta in lite då och då så får man se ifall nya låtar har släppts ut
Arkstar skrev:Se till att den hamnar på spotlify så hamnar den bland Soft listan
Skriv mer låtar ?
Jaa, ska försöka
Mange makers kanske får en konkurrent
Hahah nä så långt har ni inte kommit än men
Ska väl titta in lite då och då så får man se ifall nya låtar har släppts ut
Roxxen96 skrev:Låten blev jävligt skön på något sätt, grymt gjort! Härlig text och bra komp med instrumenten! Inte så seriös text, men på något sätt blev den ändå smått bra..