Ta bort v-bricka => högre toppfart (inga övriga modifikationer nödvändiga)Ra7x skrev: Om jag inte är nöjd med resultaten... skulle jag nog vilja ta bort pluggen, vilka ändringar skulle jag då behöva? och hur skulle det bli med toppfarten och accelerationen? (Alltså - V-bricka - skorstenen och - pluggarna)
Tack så mycket, för att du tog tid tid och tittade förbi.HasSse666 skrev:Ta bort v-bricka => högre toppfart (inga övriga modifikationer nödvändiga)Ra7x skrev: Om jag inte är nöjd med resultaten... skulle jag nog vilja ta bort pluggen, vilka ändringar skulle jag då behöva? och hur skulle det bli med toppfarten och accelerationen? (Alltså - V-bricka - skorstenen och - pluggarna)
Skorstenen låt den sitta kvar! (tar du bort den måste du gå upp strl på h-munstycke ,nej jag vet inte till vilken strl)
Ta bort pluggar i avgasröret => högre toppfart och bättre acc men du måste balansera om CVT (nej jag vet inte vilka vikter som passar det måste du testa dig fram till)
läste demförsta trådarna, men förstod inte. Men tror att det är lugnt det är jag har vikterna och fjädrarna som kom med. När jag installerade röret så gick jag upp 5storlekar, borde jag gå upp ännu mer? Vid urpluggning.martinvk skrev:förstår inte hur svårt det kan vara att söka, skrev ctv och tryckte sök och fick upp det här
http://www.twostrokerider.se/artiklar/arkiv/0/cvt/
inte så svårt!