DiNozzan skrev:Dreva ner för helvete! Det var det slöaste jag sett...
haha har liksom bara dragen plugg + roligare med fart
Ja, men den varvade ju knappt ur 4:an i uppförsbacke... Den ska ju klara varva ur 6:an utan problem i en brant uppförsbacke annars är du ju kasst drag...
DiNozzan skrev:Dreva ner för helvete! Det var det slöaste jag sett...
haha har liksom bara dragen plugg + roligare med fart
Ja, men den varvade ju knappt ur 4:an i uppförsbacke... Den ska ju klara varva ur 6:an utan problem i en brant uppförsbacke annars är du ju kasst drag...
jo där har du rätt om att den i klen i bakar osv.dock blöddrar den som fan (har inte mindre munstycke som är i) men eftersom hur jag bor är det många raker här osv så fart är ju roligare då
Fart! Kommer före acceleration, de håller jag med om. iallafall när man har över 2 mil till stan Men bor man inne i stan skare ju klart vara accelerationen så man har gasres på alla växlar
YamahaMarcus skrev:Fart! Kommer före acceleration, de håller jag med om. iallafall när man har över 2 mil till stan Men bor man inne i stan skare ju klart vara accelerationen så man har gasres på alla växlar
japp har ju 1,5 mil till stan o det tar 15min inte 40 som vissa säger dom bor i stan
TuZx skrev:
japp har ju 1,5 mil till stan o det tar 15min inte 40 som vissa säger dom bor i stan
Jag bor 6mil närmaste stad, så här är det bara landsväg. Men det är ju axxet som är det roliga. Du märker ju ingen skillnad på att ligga i 80 eller 90 på en raka.
Fattar inte? klart man ska ha top om du har 6 mi l till närmaste stad? annars tar de ju år om du ligger i typ 60... Axx är ju bara kul inne i stan eller på grusvägar/Lervägar då man känner att leran bara skvätter upp bakom en när man kör om moppen är stark
Fast man kan ju fortfarande köra i 100 även om man har bra axx;) Det kan jag iaf Beror ju på hur våghalsig man är Men jag hade hellre haft en moppe som gick i 70 med gasres på 1an. Än en moppe som gick i 75 med kasst axx.
Sen så var tror du man kör om man bor 6 mil från en stad?^^
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Ne men ha kvar projekt tråden så du kan forsätta till vintern Ska ja nog göra med min drac kanske.... Men såfall blire nog mest trimning och riktig lack
Najs med 70cc! Du som sa att du inte skulle skaffa de först! Blir kul å se hur han går! (var någon på forumet som tipsa om denna inkörnings guide http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm , kan vara intressant att läsa!).
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Najs med 70cc! Du som sa att du inte skulle skaffa de först! Blir kul å se hur han går! (var någon på forumet som tipsa om denna inkörnings guide http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm , kan vara intressant att läsa!).
haha jo eftersom jag blev polis anmäld så tänkte jag inte skaffa men så var den ju så billig tack.efter inkördningen så kommer det en testrun