bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
väldigt bra förslag2stroke skrev:Eller lite enklare teman, så som..
*Bensinmack
*Industriområde
*Äng
*Vid vatten
Och liknande, där man får fokusera lite på omgivningen också.
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Gaya!Rieju_Jacob skrev:Med havremoppar kanske haha
På en pir!AntonB skrev:Något vågat, som tillexempel köra ut moppen på en brygga eller liknande
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
håller helt med! de borde vara nästa tema!Mattyyy skrev:
Jag vill ha tävling där moppen ska vara i bakgrunden typ som den där bilden ovan!
Den här tävlingen borde vara nästa då det är lätt för alla att vara med och det ska vara tilllåtet att redigera bilderna även om inte jag kan det så går ju talang miste för dom som kan !roppin_96 skrev:håller helt med! de borde vara nästa tema!Mattyyy skrev:
Jag vill ha tävling där moppen ska vara i bakgrunden typ som den där bilden ovan!