Sitter i samma sits själv i princip, men jag gjorde som så att när hela familjen var borta en helg drog jag pluggen i smyg och bytte upp i munstycken farsan gick med på att köpa, då jag sa att en sorts strypning på moppar är för lite munstycke. Vilket delvis stämmer, men inte mitt ändåmål

Min farsa har själv haft moppe och blev alltid ifrån körd av sin kompis så han visste hur keligt jag hade det men fick inte trimma endå. Men iaf när dem då var borta drog jag pluggen och jag hade ett rost hål i kröken som jag tidigare skitit i att täta då den lät sjukt gött otrimmad

Men med trim var det bara jobbigt, så la igen hålet och senare när jag kom hem från några kompisar var då farsan hemma, och det första han sa var ''oj vad tyst den är'' förklarade att jag tätat hålet då jag inte orkade med ljudet, sen har det inte varit mer med det

Så om du har ett rostigt rör, leta upp där den är rostigast och ta en mejsel eller liknande och gör ett hål, visa farsan det, trimma moppen och täta det innan du kör, och säg ''oj vad tyst den var nu''. Löser ju iof inte ditt problem med att trimma, men det hjälper ju dig att smygtrimma