haha okej ska tvätta idagConnyH skrev:tvätta den först så man ser vad som kan göras!men sätt till en till färg än svart eller är det orange? måla isf styrkronan,polera framgaffeln,måla ramen, måla motorn, ploera ljuddämpare, byt bensinslagar,handtag osv, låt fantasin flöda! :Dlek lite i paint om du inte kan photoshoppa ofc
äshdavid96 skrev:sluta klaga du har ju bara lackat framkåpanTuZx skrev:update.kommentera annars lägg projektet nerfixa 70cc så kommer dem
kommer du ner till brodalen ?
ser bättre ut nu, men fixa orange slangar och emr orange detaljer:)
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
aa tackNiklas Berntsson skrev:Faan va nice fortsätt så
Du borde lacka mt5an i någon snygg lack med flakes i kommer bli as nice
aa men färgen på kicken kommer försvinna snart eftersom man kickarYamahaMarcus skrev:fan va fint de blir de =)
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Niklas Berntsson skrev:Vattenkåpan Borde varit orange och lacka bromspedalen orange
Blev ju nice
Om du har gjort det bra så ska inte färgen försvinna på kicken!! Har du dålig färg så försvinner lackenså det är bara att vänta och se
japp som jag sa på fb att det köper jag i vinterdavid96 skrev:fixa orange/skjutspinnar (stavning?) /fotpinnar/slangar/handtag/mer små detaljer orange, börjar se bra ut nu
du måste lacka ramen i vinter, tror jag gör de på min med blri de sista som görs isåfallTuZx skrev:update
david96 skrev:du måste lacka ramen i vinter, tror jag gör de på min med blri de sista som görs isåfallTuZx skrev:update
du gör massa mini mini updates ^^
du btw har 2 orange broms ok/skivor liggandes i garaget och handtag och skit skulle på min moppe men passar itne längre skriv på facebook fall du vill byta mot något skoj
tackviktor2000 skrev:sjukt fin beta tänkt på skaffa en beta när jag väl fyller 15
tackNOName? skrev:fan va den en snygg, funderar på att göra min Rieju mrx i liknande stil, du skulle även kunna ha orangea handtag
var köpte du styrfästen till biltemas fatbar?
näNiklas Berntsson skrev:Du har väl inte 70på där väl? :O
Tyckte väl att det lät som 50ccTuZx skrev:näNiklas Berntsson skrev:Du har väl inte 70på där väl? :O
japp bara dragen plugg^^Niklas Berntsson skrev:Tyckte väl att det lät som 50ccTuZx skrev:näNiklas Berntsson skrev:Du har väl inte 70på där väl? :O
Turbomannen skrev:Blir skit najs!!!
Fälgtejpen gör nästan hela moppen!!!
Men det skulle ha varit snyggt om du hade haft helt orange kåpsett och sedan ramen, svingen och motorn helt i svart inkl. fälgarna!!!
haha har liksom bara dragen pluggDiNozzan skrev:Dreva ner för helvete! Det var det slöaste jag sett...