banshee skrev:tjena jag har en pitpro som jag kittat med
142cc cylinder
30 mm förgasare
trim rör
trim cdi
trimkam
drev
vev
men jag undrar vad mer jag kan göra för att få den att gå bättre, vart man kan bänka den och om man skulle kunna porta en 142 cc cylinder?
MVH
Klart du kan porta den, jouson gör väll sånt har jag för mig, dom tar in och byter ut allt du vill som ska bytas på hojjen, planar toppen,portar och allt, dom kör in hojen åt dig + bänkar den.
Okej bra
Vet du vad det är för märke? Ser inte vad det står på den. Och vad e det för motorer på dem där fiddysarna?
Ser ut som en FYM, vt ej vad det är för märke på motorn lite Info om FYMS eu moped:
· 4-taktsmotor
· luftkyld
· skivbromsar
· El/kickstart
· Kedjedriven
· 4-växlad
Samma konstruktion av ram som på FYM\'s riktiga minicrossar.
Lysen, blinkers och annat avgassystem har lagts till för att klara kraven för vägregistrering.
Hej..!
Jag har funderingar på att införskaffa denna dirtbike i sommar och undrar om den ser ut att vara tillräckligt bra byggd för att klara bakhjulskörning och mindre hopp?
Andreas9951 skrev:Hej..!
Jag har funderingar på att införskaffa denna dirtbike i sommar och undrar om den ser ut att vara tillräckligt bra byggd för att klara bakhjulskörning och mindre hopp?
asså olja ska inte börja koka för det fins ett ventilutsläpp som ska släppa ur trycket. för på min masai ms 50cc blev slangen klämd från väntilutsläppet och då började min olja koka men när jag tog lös slangen gick den riktigt fiiint
Ruset av kraften under dig ska vara bättre än droger
Quote jag har inga problem med alkoholen. jag har problem utan den.
asså olja ska inte börja koka för det fins ett ventilutsläpp som ska släppa ur trycket. för på min masai ms 50cc blev slangen klämd från väntilutsläppet och då började min olja koka men när jag tog lös slangen gick den riktigt fiiint
Ruset av kraften under dig ska vara bättre än droger
Quote jag har inga problem med alkoholen. jag har problem utan den.
shaa nu har jag blivit sugen på att köpa en fiddy. och 250cc är det som lockar mest men vilka av 250cc fiddys är broch håller för att flyga och stegra med? ska helst inte kosta för mycket. hittade denna http://www.panbike.se/product.asp?produ ... b=0&page=1 är den något att ha eller är den bara skit? mycket tacksam för svar.