Dom tyckte att röret var sämre än ett urpluggat org!
[spoiler]Men annars kan det vara för att dom är snälla eller trodde att du bara var ute och provkörde ditt nya racing åk som du bara kommer köra med på banan?;)[/spoiler]
Dom kanske tyckte att det inte var så himla allvarligt utan vill ge dig en chans att göra dig av med det själv, alltså inte att du ska sätta på det på moppen igen.
DiNozzan skrev:Dom tyckte att röret var sämre än ett urpluggat org!
[spoiler]Men annars kan det vara för att dom är snälla eller trodde att du bara var ute och provkörde ditt nya racing åk som du bara kommer köra med på banan?;)[/spoiler]
om du tycker att 94 km/h på rakan e dåligt så visst!!! har 50cc och 11-60 drev... och det va INTE mätaren som visade 94!! utan polisen!!!!! men alla har olika åsikter om vad bra och dålit e...
om du tycker att 94 km/h på rakan e dåligt så visst!!! har 50cc och 11-60 drev... och det va INTE mätaren som visade 94!! utan polisen!!!!! men alla har olika åsikter om vad bra och dålit e...
Konstigt att alla andras effektrörsmopeder gör 95km/h med asbra acc när Dinozzan o jag kör midracesetuper o våra precis gör hundra med bra acc. Säg att den går bra när du har något att jämföra med.
Konstigt att alla andras effektrörsmopeder gör 95km/h med asbra acc när Dinozzan o jag kör midracesetuper o våra precis gör hundra med bra acc. Säg att den går bra när du har något att jämföra med.
åhh... mena inte så:/ det e bra för bara vara effektrör menar jag liksom ?
derbigp1open-10 skrev:har dem inte blivit strängare sen 2008?=)
Säg inte "dem ,för de stämmer inte in. Visst, i varje distrikt så finns de ju just den speciella polisen som följer alla regler, samt göra llt för o upprätthålla dem. Men sen så finns det ju undantag, dem som själva kört trimmat när dem va mindre o ar förståelse för detta. Men utav fakta på dem ställen jag varit på så e cirka 33% poliser 100% trogna lagen, medans resterande 66% ger folk chanser samt har säkert själva suttit i samma sits när dem va mindre
Senast redigerad av Piitus96 den 6 augusti 2012, 14:35, redigerad totalt 1 gånger.
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
derbigp1open-10 skrev:har dem inte blivit strängare sen 2008?=)
Säg inte "dem ,för de stämmer inte in. Visst, i varje distrikt så finns de ju just den speciella polisen som följer alla regler, samt göra llt för o upprätthålla dem. Men sen så finns det ju undantag, dem som själva kört trimmat när dem va mindre o ar förståelse för detta. Men utav fakta på dem stänne jag varit på så e cirka 33% 100% trogna lagen, medans resterande 66% ger folk chanser samt har säkert själva suttit i samam sits när dem va mindre