Jag har testat köpa den samma dämpare som du pratar om!
Grymt för låg....
När man inte sitter på den tar bakhjulet i bakskärmen/stänkskärmen.....
Köp den inte. onödigt köp
ludd3budd3 skrev:Jag har testat köpa den samma dämpare som du pratar om!
Grymt för låg....
När man inte sitter på den tar bakhjulet i bakskärmen/stänkskärmen.....
Köp den inte. onödigt köp
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
TheGrimReaper skrev:Köp /gör en höjningsats istället kommer fungera betydligt bättre....
Jag kan inte göra en höjningssats har ingen svets.. Och jag tänker inte köpa någon höjningssats från danmobility den verkar livsfarlig
Svets behöver du inte, därimot är vinkelslip yttters bra att ha om man ska bygga egen, Även bra borr och stark borrmaskin. om du bygger egen så tänk på att forma höjningssatsen så den varken kan vikas framåt eller bakåt
TheGrimReaper skrev:Köp /gör en höjningsats istället kommer fungera betydligt bättre....
Jag kan inte göra en höjningssats har ingen svets.. Och jag tänker inte köpa någon höjningssats från danmobility den verkar livsfarlig
Svets behöver du inte, därimot är vinkelslip yttters bra att ha om man ska bygga egen, Även bra borr och stark borrmaskin. om du bygger egen så tänk på att forma höjningssatsen så den varken kan vikas framåt eller bakåt
Jag tänker nog inte göra en själv jag ska antingen köpa juladämparen eller en annan som är 5cm längre än org.. Jag vill veta vad ni tror om dämpen
littlebennyboi skrev:
Jag tänker nog inte göra en själv jag ska antingen köpa juladämparen eller en annan som är 5cm längre än org.. Jag vill veta vad ni tror om dämpen
Jag tror att det är en skitdämpare som inte håller för en moped