Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

hehe men om ni känner varandra så är de ju många problem mindre ;) Ni är ju åtminstone inte främlingar :P. Men du kan ju fråga om ni ska hitta på nåt ensamma... kanske äta nå gott på ett bra ställe? grilla i skogen, kolla film när päronen ä borta lr så ;P efter så vet du ^^ är de nåt imellan er blir hon no mer bekväm lr va de heter... Annars händer inget.....
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

bensinskalle skrev:hehe men om ni känner varandra så är de ju många problem mindre ;) Ni är ju åtminstone inte främlingar :P. Men du kan ju fråga om ni ska hitta på nåt ensamma... kanske äta nå gott på ett bra ställe? grilla i skogen, kolla film när päronen ä borta lr så ;P efter så vet du ^^ är de nåt imellan er blir hon no mer bekväm lr va de heter... Annars händer inget.....
Jo , där har du ju självklart rätt. Fast samtidigt kan det vara lättare att bli kär i någon om man inte varit vänner i massa år, för då har man den relationen till varandra. men absolut, dina förslag skulle la fungera, frågan är bara när och hur man ska fårga:)
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

ReijuMrx skrev:
MoppeLina skrev:
bensinskalle skrev: de ä alltid samma sak xO de är ju skitlätt o säga att man ska visa sina känslor ^^, men de ä ju skitSVÅRT i verkligheten :cry: Ingen kul om man får nobben.... Men samtidigt kan de kanske vara värt försöket?

Ja killar, ganska bra förslag, men förstår att det kan vara jobbigt.. Tjejer ljuger oftast inte för sina tjejkompisar, iaf inte för sina bästa. Vilket innebär att om dom är bra kompisar och hon har sagt till henne att hon inte gillar dej, så kan det va mycket möjligt att det tyvärr stämmer.
Men jag håller med dom andra om att du ska försöka prata med henne..
Hoppas jag va till lite hjälp iaf,
MVH Carolina
tack för svaren ni tre, uppsklattas:)

ehm, vi har känt varandra i typ..4-5 år men det var inte förrän 2-3 år sedan vi fick bra kontakt (samma klass) och på senaste tiden, några månader sedan så blev vi bättre vänner och hon har börja hänga på mig å massa, men jag får ju aldrig reda på om hon driver (utnyttjar) eller gillar mig..
hon är verkligen inte en sådan som man tror gör sånt,men jag vet inte längre..
jag trodde tills igår att hon gillade mig..men sen sa min tjejpolare att hon inte gjorde det, men hon som jag gillar håller på med mig på ..va ska man säga.. typ raggar :P verkar det som..
mh, prata spontant, men jag vill börja avancera nu eller vad man ska säga och inte bara vara vän :S ;p..
hon är borta nu i några veckor sen åkerj jag bort en vecka innnan hon kommer hem och då är jag borta en månad, så de tar ett tag innan vi ses.

och håller med er alla tre vad ni skrev, pratar jämt när vi ses och söker uppmärksamhet, lätt å säga att man ska visa känslor, såvrare å göra´t och tjejer ljuger förmodligen inte för sina bästa vänner..men i detta fall får jag la hoppas xD ;)
men läs igenom det jag skrev igen :P påbörja som ett vanligt, spontant samtal bara, och försök leda det lite mot relationer/kärlek på något smidigt sätt.

ta t ex upp om ni pratar om någon annan kompis kanske, den som har/hon träffar eller något bara för att komma in på den linjen, så kanske du märke något :) utan att du själv behöver komma rätt ut och säga att du gillar henne, de brukar vara jävligt svårt.

men lycka till :)
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

chifen skrev:
ReijuMrx skrev:
MoppeLina skrev:
Ja killar, ganska bra förslag, men förstår att det kan vara jobbigt.. Tjejer ljuger oftast inte för sina tjejkompisar, iaf inte för sina bästa. Vilket innebär att om dom är bra kompisar och hon har sagt till henne att hon inte gillar dej, så kan det va mycket möjligt att det tyvärr stämmer.
Men jag håller med dom andra om att du ska försöka prata med henne..
Hoppas jag va till lite hjälp iaf,
MVH Carolina
tack för svaren ni tre, uppsklattas:)

ehm, vi har känt varandra i typ..4-5 år men det var inte förrän 2-3 år sedan vi fick bra kontakt (samma klass) och på senaste tiden, några månader sedan så blev vi bättre vänner och hon har börja hänga på mig å massa, men jag får ju aldrig reda på om hon driver (utnyttjar) eller gillar mig..
jag trodde tills igår att hon gillade mig..men sen sa min tjejpolare att hon inte gjorde det, men hon som jag gillar håller på med mig på ..va ska man säga.. typ raggar :P verkar det som..
mh, prata spontant, men jag vill börja avancera nu eller vad man ska säga och inte bara vara vän :S ;p..
hon är borta nu i några veckor sen åkerj jag bort en vecka innnan hon kommer hem och då är jag borta en månad, så de tar ett tag innan vi ses.

och håller med er alla tre vad ni skrev, pratar jämt när vi ses och söker uppmärksamhet, lätt å säga att man ska visa känslor, såvrare å göra´t och tjejer ljuger förmodligen inte för sina bästa vänner..men i detta fall får jag la hoppas xD ;)
men läs igenom det jag skrev igen :P påbörja som ett vanligt, spontant samtal bara, och försök leda det lite mot relationer/kärlek på något smidigt sätt.

ta t ex upp om ni pratar om någon annan kompis kanske, den som har/hon träffar eller något bara för att komma in på den linjen, så kanske du märke något :) utan att du själv behöver komma rätt ut och säga att du gillar henne, de brukar vara jävligt svårt.

jo, de e bra..=)
då får man hoppas att hon kan läsa av sådant utan att jag ska behöva berätta allting (a) hahah^^
men som sagt, hon är borta 2 veckor nu, sen e jag borta 4, så vi kommer inte ses förrän om 5 veckor, that sucks!
men en anledning till at hon ska sakna mig, hoppashoppas! :wink: haha

tacktack!
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

ReijuMrx skrev:
chifen skrev:
ReijuMrx skrev: tack för svaren ni tre, uppsklattas:)

jo, de e bra..=)
då får man hoppas att hon kan läsa av sådant utan att jag ska behöva berätta allting (a) hahah^^
men som sagt, hon är borta 2 veckor nu, sen e jag borta 4, så vi kommer inte ses förrän om 5 veckor, that sucks!

tacktack!

Jag vet inte om det är så bra, men ett annat sätt är ju att ignorera henne totalt och vara allmänt kall mot henne. Om hon nu gillar dej, kommer det märkas genom att hon blir ledsen osv, men om hon inte bryr sej alls, är det ju ett klart tecken på att hon inte vill ha dej;)
Lycka till, vad du än väljer för alternativ!
/Carolina
Ccccarro
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

MoppeLina skrev:
ReijuMrx skrev:
chifen skrev: men läs igenom det jag skrev igen :P påbörja som ett vanligt, spontant samtal bara, och försök leda det lite mot relationer/kärlek på något smidigt sätt.

jo, de e bra..=)

tacktack!

Jag vet inte om det är så bra, men ett annat sätt är ju att ignorera henne totalt och vara allmänt kall mot henne. Om hon nu gillar dej, kommer det märkas genom att hon blir ledsen osv, men om hon inte bryr sej alls, är det ju ett klart tecken på att hon inte vill ha dej;)
Lycka till, vad du än väljer för alternativ!
/Carolina
joo, haha låter som jag säger att jag tänkt allt, men den tanken har jag tänkt. att jag typ ska hålla avstånd å se om hon kommer till mig. Men det blir aldrig så, de blir automatiskt så att jag söker kontakt :S
och de konstiga äeller hur man nu ska uttrycka sig, hon är alltid på de. hon är alltid på allt flört å så..skumt! ;P

tack åter en gång moppelina :) <3
Användarens profilbild
XPS_POJKEN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av XPS_POJKEN »

Jag har ungefär sama problemo med en tjejkompis! Jag var med henne en dag och vi hade det jätte mysigt å härligt tsm, hände mkt den kvellen ;), och jag blev tokkär i henne, elr de har ja varit länge :) Efetr det så fick jag en massa sms av hon hur hon förklarade vrf vi inte kunde va tsm till ex sa hon "att hon behöver en kille som kan hålla och ta hand om henne och jag skulle inte klara av det :( jag blev iallafall jätteledsen :cry: Efter ett par veckor när jag har nästan kommit över henne(Hon är speciell!! tog därför längre tid att koma över det) så börjar hon ta kontakten med mig igen å hon säger att hon saknar mig så mkt och vill att jag ska koma å hälsa på henne?? jag fattar inte vad ska jag göra? :D should i stay or should i go? :roll:
wiiie
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

ReijuMrx skrev:
bensinskalle skrev:hehe men om ni känner varandra så är de ju många problem mindre ;) Ni är ju åtminstone inte främlingar :P. Men du kan ju fråga om ni ska hitta på nåt ensamma... kanske äta nå gott på ett bra ställe? grilla i skogen, kolla film när päronen ä borta lr så ;P efter så vet du ^^ är de nåt imellan er blir hon no mer bekväm lr va de heter... Annars händer inget.....
Jo , där har du ju självklart rätt. Fast samtidigt kan det vara lättare att bli kär i någon om man inte varit vänner i massa år, för då har man den relationen till varandra. men absolut, dina förslag skulle la fungera, frågan är bara när och hur man ska fårga:)
jaru, de ä helt upp till dig =>
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

XPS_POJKEN skrev:Jag har ungefär sama problemo med en tjejkompis! Jag var med henne en dag och vi hade det jätte mysigt å härligt tsm, hände mkt den kvellen ;), och jag blev tokkär i henne, elr de har ja varit länge :) Efetr det så fick jag en massa sms av hon hur hon förklarade vrf vi inte kunde va tsm till ex sa hon "att hon behöver en kille som kan hålla och ta hand om henne och jag skulle inte klara av det :( jag blev iallafall jätteledsen :cry: Efter ett par veckor när jag har nästan kommit över henne(Hon är speciell!! tog därför längre tid att koma över det) så börjar hon ta kontakten med mig igen å hon säger att hon saknar mig så mkt och vill att jag ska koma å hälsa på henne?? jag fattar inte vad ska jag göra? :D should i stay or should i go? :roll:
jag är ju verkligen ingen expert på detta xD Men jag tror att det bästa du kan göra nu är att snacka med tjejen och säjja sanningen, och fråga henne varför hon vill ha dej nu igen, när hon sa att du inte skulle klara av det innan.. säg sanningen att du blev sårad osv..
Ccccarro
Användarens profilbild
XPS_POJKEN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av XPS_POJKEN »

MoppeLina skrev:
XPS_POJKEN skrev:Jag har ungefär sama problemo med en tjejkompis! Jag var med henne en dag och vi hade det jätte mysigt å härligt tsm, hände mkt den kvellen ;), och jag blev tokkär i henne, elr de har ja varit länge :) Efetr det så fick jag en massa sms av hon hur hon förklarade vrf vi inte kunde va tsm till ex sa hon "att hon behöver en kille som kan hålla och ta hand om henne och jag skulle inte klara av det :( jag blev iallafall jätteledsen :cry: Efter ett par veckor när jag har nästan kommit över henne(Hon är speciell!! tog därför längre tid att koma över det) så börjar hon ta kontakten med mig igen å hon säger att hon saknar mig så mkt och vill att jag ska koma å hälsa på henne?? jag fattar inte vad ska jag göra? :D should i stay or should i go? :roll:
jag är ju verkligen ingen expert på detta xD Men jag tror att det bästa du kan göra nu är att snacka med tjejen och säjja sanningen, och fråga henne varför hon vill ha dej nu igen, när hon sa att du inte skulle klara av det innan.. säg sanningen att du blev sårad osv..
Okej takk för tippet carolina älskar dig puss :D
wiiie
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

XPS_POJKEN skrev:
MoppeLina skrev:
Va så lite så,men älskar mej tror jag inte att du gör xD haha
Ccccarro
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Moppelina ..Jag tittar først på kroppsformen Sen hur ser øgonen ut sen har hon fasta brøst lr inte sen så Længden .Sen ær det ju mkt insida också då
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

Kasto skrev:Moppelina ..Jag tittar først på kroppsformen Sen hur ser øgonen ut sen har hon fasta brøst lr inte sen så Længden .Sen ær det ju mkt insida också då
Okej;) långa eller korta tjejer då?
Ccccarro
Användarens profilbild
XPS_POJKEN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av XPS_POJKEN »

MoppeLina skrev:
Kasto skrev:Moppelina ..Jag tittar først på kroppsformen Sen hur ser øgonen ut sen har hon fasta brøst lr inte sen så Længden .Sen ær det ju mkt insida också då
Okej;) långa eller korta tjejer då?
Kortaa tjejer skare va :oops:
wiiie
Användarens profilbild
Martinsson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Martinsson »

precis korta tjejer :G
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

Kvittar för mig :)
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

Korta - Medellånga
Användarens profilbild
lule
Kinaraket

Inlägg av lule »

ungefär så långa som du e moppelina ,ca 160cm
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

lule skrev:ungefär så långa som du e moppelina ,ca 160cm
Smålog då jag läste detta :roll:
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

Moddad skrev:
Haha vadårå?
Ccccarro
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Men grejen är den att om ja e tlx nu 170 så vill ja ha en typ 160 o e ja 190 vill ja inte ha en 160 liksom De ska va Ganska jämnt med en själv sen så vet man ju inte hur lång man blir å så ..Men De beror som sagt .
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

MoppeLina skrev:
Moddad skrev:
Haha vadårå?
Haha inget taskigt så, påminde mig bara om en polare som förliknade allt bra han kom på med sin brud.
Användarens profilbild
Martinsson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Martinsson »

runt 1,60 är perfa, jag är själv 1,85 så
Användarens profilbild
XPS_POJKEN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av XPS_POJKEN »

MoppeLina skrev:
XPS_POJKEN skrev:
MoppeLina skrev: jag är ju verkligen ingen expert på detta xD Men jag tror att det bästa du kan göra nu är att snacka med tjejen och säjja sanningen, och fråga henne varför hon vill ha dej nu igen, när hon sa att du inte skulle klara av det innan.. säg sanningen att du blev sårad osv..
Va så lite så,men älskar mej tror jag inte att du gör xD haha
JAG ÄLSKAR ALLT OCH ALLA <3
wiiie
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

Kasto skrev:Men grejen är den att om ja e tlx nu 170 så vill ja ha en typ 160 o e ja 190 vill ja inte ha en 160 liksom De ska va Ganska jämnt med en själv sen så vet man ju inte hur lång man blir å så ..Men De beror som sagt .
Jo, sant.
Allt beror på hur lång man är själv
Ccccarro
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Aaa men så e de ju
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

Kasto skrev:Aaa men så e de ju
Japp ;)
Ingen mer som har tjejproblem?
Ccccarro
Användarens profilbild
Martinsson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Martinsson »

klart som faan man har, de finns en tjej som jagälskar mer än allt annat men hon vägrar förstå de och säger bara att man inte ska gilla henne, börjar förstå varför, har sett henne på stan flera gånger med andra killar som hon har pussat på.

Och hon vågar inte ens krama mej för att hon e rädd för att hennes kompisar ska se :cry: :cry:

Asså jag kommer snart stoppa huvet i brödrosten och bli emo asså :shock:
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

Martinsson skrev:klart som faan man har, de finns en tjej som jagälskar mer än allt annat men hon vägrar förstå de och säger bara att man inte ska gilla henne, börjar förstå varför, har sett henne på stan flera gånger med andra killar som hon har pussat på.

Och hon vågar inte ens krama mej för att hon e rädd för att hennes kompisar ska se :cry: :cry:

Asså jag kommer snart stoppa huvet i brödrosten och bli emo asså :shock:
Haha , låter ju som att tjejen är en riktig player..
Om hon verkar så ointresserad så har jag nog tyvärr inga tips.. Sorry.
Lycka till, och tänk på att det finns massa andra söta och trevliga tjejer, som verkligen vill ha en kille och inte är players.. Världen går inte under bara för en tjej / kille
MVH carolina
Ccccarro
Användarens profilbild
Martinsson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Martinsson »

kan dessvärre inte släppa henne, hon är bara fast i mitt huve :O
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

Martinsson skrev:kan dessvärre inte släppa henne, hon är bara fast i mitt huve :O
Tro mej, du kommer förmodligen komma över henne i sommar, när du ser andra heta brudar på stranden osv!
/Carolina
Ccccarro
Användarens profilbild
Martinsson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Martinsson »

Hoppas faan på de asså
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

Martinsson skrev:Hoppas faan på de asså
Japp, Lycka till iaf!
Ccccarro
Användarens profilbild
Martinsson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Martinsson »

tackar :wink:
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

Martinsson skrev:tackar :wink:
Btw, har du pratat med henne när ni har varit ensamma då?
Hon kanske verkligen gillar dej och är blyg när kompisarna är i närheten..?
Ccccarro
Skriv svar