Tjenare som sagt ska köpa lätt mc snart !

och har lite frågor och lite andra kommentarer om vad ja skall köpa ! Jag har haft en ktm exc 125 som var ny... som blev stulen för att reggade den inte å så skulle göra de när ja hade tagit mc kort ( jävla tattare idoiter ) well det var en 11 ny och var totalt nöjd med den . Och nu har jag funderat över att köpa en till ktm exc begangnad eller husqvarna sms eller gasgas , vad ja har hört så kan man inte få tag i gasgas reservdelar i Sverige

dock inte säker men har hört någon som vet? Och har även funderat lite på en duke och sätta på 200cc cylinder vilket ja har hört ska gå men endå blir den inte lika pigg som en 2takt men servisen och så blir så sjukt mycket billigare. Jag letar efter en pigg lätt mc. och vad är mest värt att köpa öppen för förslag , men budgeten ligger inte så högt max max max 40papp typ helst under.
Så om någon har förslag eller så
Edit vafan är detta för någo hojj ?
http://www.blocket.se/sodermanland/GasG ... ?ca=15&w=3 aldrig hört talas om den men kollade lite å den hade iallafall 37hästar så den verkar pigg någon som vet något om den eller så?