Sveriges top 15 mest efterlysta lista är 13 av 15 personer invandrare! Men de finns också sjukt schyssta invandrare! Men alla som fuckar upp borde utvisas...
potog skrev:Hörde mina föräldrar berätta om något dom hade sett på kalla fakta eller liknande....
Då va det en muslimsk kvinna som blev slagen av sin man samt att han va gift med andra fruar samtidigt. Så då går kvinnan till sin så kallade "präst" han tycker inte att hon ska polisanmäla honom för detta.... så hon går till några andra musker å dom säger samma sak 9/10 tyckte att INTE skulle gå till polisen en av dom tyckte att hons göra slut å anmäla han.
Jag som betalar skatt blir så jävla förbanad när jag hör sånt här för jag vill då inte att mina pengar så gå till något som diskriminerar kvinnor. Ännu mindre till muslimer då jag själv e kristen å påstår att deras religion e falsk. Men visst ska det få finnas muslimer å musker men inte så som det e nu...
Enligt muslimsk lag får man ha om det va 4-5 fruar men enligt svensk lag får man ju bara ha 1 koranen säger ju inte att man måste ha 4 fruar bara att det e okej kan dom inte låta bli att ha det då?
Å komma till ett land å tro att man kan införa sina egna lagar å skita i ur invånarna det kallar jag rasistiskt. Det som händer med "Sverige/vita rasen" e exsakt samma som hände med indianerna i USA fan ingen skillnad där emellan å jag tycker det e förjävligt att om 200år kommer det inte finnas en ända svensk e jag rasist för att jag vill förvara mitt ursprung?
Dom som kommer hit får behålla sitt då kan väl jag få behålla mitt.
MVH pontus
Ja och kvinnorna tvingas bära runt på sina jäkla sjalar. muslimer är så sjukt kvinnoförnedrande :/
håller faktis med dig här potog!
Jag tycker invandare är rasister mer än svenskar. på min skola går det ca 70% invandrare om jag säger somaljävel åker jag på stryk osv. men dom kallar oss svennejävlar jämt o ständigt.... Men dom kan inte va rasister för dom är *fult ord* -.- blir så jävla trött på sånt.
i sverige finns det bara plats för en sorts människor och det är vita! resten kan dra åt helvette spelar ingen roll om dom är sjysta. ut ska dom! vit makt *fult ord* slakt<3
ralmer skrev:i sverige finns det bara plats för en sorts människor och det är vita! resten kan dra åt helvette spelar ingen roll om dom är sjysta. ut ska dom! vit makt *fult ord* slakt<3