Ny uppdatering i första inlägget!
Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Derbin?-ReM- skrev:Tackar!Ja framåt går det nog alltid
Hur gick det med din moppe förresten, är den ute på annons nu eller?
Håller med, ser ju apskönt ut!demmuus95 skrev:haha nice märke på benetjag kör med motoforce Evolution-veven och den har funkat skitbra för mig iaf
-ReM- skrev:Håller med, ser ju apskönt ut!demmuus95 skrev:haha nice märke på benetjag kör med motoforce Evolution-veven och den har funkat skitbra för mig iaf
Skönt att höra att nån mer än jag tänkt använda den, var så klart lite skeptisk när man inte ser att många på forumet köpt den, samt att Motoforce vanligtvis gör ganska "basic" grejer.
Står på Twostroke att den pallar upp till 15.000 varv så den ska jag helt klart köpa.
Vad har du för setup på din moppe? Ingen "hyper" setup antar jag, men har du en likvärdig med min kan jag ju vara lugn
Känns alltid lite jobbigt när jag varvar på moppen ordentligt med vetskapen om hur illa det går om veven ger sig. Känns lika bra att köpa en ny så jag slipper byta allting när den väl säger upp sig. Ska ju ändå dela blocken och byta lager
Tänkte just på det, att du kör med en så kraftig setup och original förgasaren.. förgasaren var det första jag bytte efter rör och 70cc.demmuus95 skrev:-ReM- skrev:Håller med, ser ju apskönt ut!demmuus95 skrev:haha nice märke på benetjag kör med motoforce Evolution-veven och den har funkat skitbra för mig iaf
Skönt att höra att nån mer än jag tänkt använda den, var så klart lite skeptisk när man inte ser att många på forumet köpt den, samt att Motoforce vanligtvis gör ganska "basic" grejer.
Står på Twostroke att den pallar upp till 15.000 varv så den ska jag helt klart köpa.
Vad har du för setup på din moppe? Ingen "hyper" setup antar jag, men har du en likvärdig med min kan jag ju vara lugn
Känns alltid lite jobbigt när jag varvar på moppen ordentligt med vetskapen om hur illa det går om veven ger sig. Känns lika bra att köpa en ny så jag slipper byta allting när den väl säger upp sig. Ska ju ändå dela blocken och byta lager
kör med denna setup just nu:
[spoiler]polini sport 70cc
Giannelli - Avgassystem (Extra) Krom
malossi multivariator
Doppler - Luftfilter (racing)
doppler membran(racing)
malossi fly-clutch
blåa kopplingsfjädrar(Hebo)
blå tryckfjäder(Hebo)
4,3grams vikter
drivrem-stage6 (prodrive)
variatorfläkt(Hebo)
Motoforce - Vevparti (Evolution) 10mm[/spoiler]
inte lika vass som din setup men jag tror att du lär klara dig utan problem med det vevpartiet![]()
ska dock inhandla en större förgasare snart så då lär den ju gå bättre
Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
då lär hon ju aldrig glömma dig-ReM- skrev:EllerhurHoppas inte det blir ett ärr av den bara, kanske känns lite jobbigt för henne om vi skulle göra slut nån gång ;P Gå runt med en symbol från ett tidigare förhållande liksom haha...
Thumbs up on that one :3 ^^tompa221 skrev:då lär hon ju aldrig glömma dig-ReM- skrev:EllerhurHoppas inte det blir ett ärr av den bara, kanske känns lite jobbigt för henne om vi skulle göra slut nån gång ;P Gå runt med en symbol från ett tidigare förhållande liksom haha...
Tackar!AntonB skrev:Ser kanon ut, checka gärna mitt aerox projekt(Signaturen)
Tackdemmuus95 skrev:Finfint!jag fick också ökad kompression i samband med vevbytet. Sen om det berodde på att packningar och packboxar var slitna vet jag inte men min blev iaf märkbart piggare med evo-veven