Eran Värsta PolisJakt Någonsin ? ..Skriv Här o Dela med Dej

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Hahaha Jaru kanske vore ett jobb før mej ;) Haha .
Användarens profilbild
DracPojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DracPojken »

Det finns fan inte en enda chans att snuten använder sig av helikopter för att jaga en ynka moppedist. Lägg ner bara istället för att hålla på o fjolla, fan va trött jag blir! Du ljuger så du nästan tror dig själv, har du kollat på terminator eller någon annan actionfilm dom senaste 24 h som har påverkat dig så mkt, det verkar nästan som det!
Är föredetta R X-Treme för er som inte vet ; )

--> http://www.twostrokerider.se/koposalj/311 <--Fiddy EU Bytes!
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Moddad skrev:Om du ska ljuga ska du aldrig ge efter en tumm -.- Antar att du inte klarar dig länge vid polisförhör, nu tvekar jag på att någon tror på något som du skrivit.
men grejen ær att nær man sitter framfør en polis o vet vad som kmr hænda om man inte ljuger då liksom ljuger man ju .Men hær så e inte ni poliser ..Grejen e att de ja nu berættade va sant førutom helikoptern Bara ringa o fråga mina vænner hær har ni en ni kan ringa søk hans namn på hitta håkon kyllander.
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

DracPojken skrev:Det finns fan inte en enda chans att snuten använder sig av helikopter för att jaga en ynka moppedist. Lägg ner bara istället för att hålla på o fjolla, fan va trött jag blir! Du ljuger så du nästan tror dig själv, har du kollat på terminator eller någon annan actionfilm dom senaste 24 h som har påverkat dig så mkt, det verkar nästan som det!
men smarto ja skrev ju att ja skoja om helikoptern men resten va faktiskt sant ..
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

En normal person utsätts för sådan stress då att du troligen har tio gånger så stor chans att göra ett misstag i din historia. Du kan ringa min forskarpolare rödluvan.
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Moddad skrev:En normal person utsätts för sådan stress då att du troligen har tio gånger så stor chans att göra ett misstag i din historia. Du kan ringa min forskarpolare rödluvan.
Nu fatta ja inte vad du menade riktigt .
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

Att då du sitter framför en polis i ett polisförhör blir man naturligt stressad. Stress påverkar din förmåga att ljuga och du glömmer lättare saker som du sagt. Hoppas det blev tydligare.
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Moddad skrev:Att då du sitter framför en polis i ett polisförhör blir man naturligt stressad. Stress påverkar din förmåga att ljuga och du glömmer lättare saker som du sagt. Hoppas det blev tydligare.
De blev tydligare men dock førstod ja inte vad du ville få fram av detta ? :)
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

Att du säger att du naturligt ljuger inför en polis. Det var du som tog fel efter mitt första post, att du inte kunde vara bra på att ljuga under ett polisförhör sa jag först, sen kom du med att du naturligt ljuger då, vilket tekniskt sett inte är ett relevant svar på frågan då jag redan antytt till att du ljuger (men dåligt).

Kan ha blivit lite knepigt då man inte är 100% på Svenska att förstå det men hoppas du fattar i stora drag vad jag menar. [/smartass] (men jag gillar att sätta lögnare på plats :oops: )
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Nu førstod jag grejen ær att nær ja sitter framfør en polis o vet vad som kan hænda då jævlar ljuger jag bra ..Polisen gick iaf på mina løgner ..
Smartass ;) ..
De enda ja ljøg om hær var helikoptern sen e resten sant du behøver inte ens tro på att jag har en moped .
Användarens profilbild
P0JKEN
F.D Moderator

Inlägg av P0JKEN »

Haha helikopter ?
Visste inte ens det fanns cyklande poliser i Sverige, trodde det bara existera i Kalifornien :roll:

Har blivit jagad nog en 3 gånger, men inte vart något stort. Snuten brukar näst in till låta en sticka efter ett tag för inget ska hända.

Men värsta var väll nog, när jag låna en polares Sr50 och skjutsade en polare bakom utan hjälm. Skulel dra hyra film tror jag sent på kvällen.
Åker stora leden och det är lugnt, sen på hem vägen, ska jag köra om en Jeep men vägrar låta mig köra om, sitter varvar och försöker komma om.
Helt plöstligt börjar det reflektera blått sken bak på Jeepen.
Ber polarn kolla bak, han säger han ser bara en svart Saab, som lyser med något ljus. Frågar om han tror det är polisen, och han svarar nej.

Börja gasa lite, och skenet blir intensivare och siren ljud kommer på.
Då fattar vi att det var en civil.

Drar ner farten och blinkar vänster, men drar på och lägger mig och svänger höger. Åkte på grusvägar i hög fart med bilen bakom mig.
Medans polarn låg ner för att täcka regg skylten.

Åkte upp till våran gamla skola, som har som en liten skogsvrå där folk åker igenom med skolorna och det är lite guppigt.

Möter upp saaben som åker upp från parkeringen och nästan åker in i oss.
Åkte runt alla baracker och hus med saaben och sedan låtsas jag åka till parkeringen igen men svänger bort vid kortsidan av skolan.
Där tar jakten slut, då det är en stor bom och snuten fick stanna.

Vi åkte ifrån, gömde oss i ett höghus kvarter i 20 minuter.
Åkte hem kolla filmen, utan säga något till polaren som ägde Sr50.
När han fråga varför vi såg så jävla rädda ut.

Jakten var väll 3-4 minuter. Rädd är man just då men sen är man bara så sjukt lättnad och glad.

Har blivit jagad 2 gånger till, men var bara små jakter som var över efter några vägar.

Fråga Oliver (mekanikern) om hans jakt när han blev stoppad
:wink:
Användarens profilbild
Martinsson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Martinsson »

Mitt värsta snutjag höll på i ca5 minuter, mötte snuten och då jag hade ett effektrör som läckte så lät den ganska friskt.
snuten tvärnitar och kör efter, först åker blå ljuset på sedan efter 20 sekunder när jag mosade rakt in i en trotoar kant för att de va kö ut i korsningen, då satte dom på sirenerna.
drog ut på raksträcka mot en rondell som jag tar i väldigt hög fart (repor på fot pinnen efter detta) åker vidare och svänger av på en liten väg som blir till en cykel bana, här försökte dom prejja mej, dom tryckte till mej på svingen så jag fick en jävla obalans, men bakdäcket slog i en refug så jag klarade mej, kör upp på cykelbanan snuten följer efter där med, cykelbanan leder till de lägenhets området som jag bor på, och jag kör tvärs igenom och ställer in moppen i garaget, de grymma är att snuten kan inte komma in där me bil så dom får åka runt
vilket tar ungefär 1 minut.
Men man e faan inte tuff när man sitter i garaget och hör hur snutarna glider förbi utanför garaget.

detta kostade mej asså, en repad fotpinne, en repig sving och packboxarna i framgaffeln som jag när jag körde in i trottoar kanten kanten va väll typ 15-20cm hög :lol:
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Asså ja vet ju vem alla snutar är här vart ja bor å så såg ja två stycken komma på sina vanliga cyklar o började jaga mej hehe itne så svårt men ändå ..Åå en annan gång så åkte ja o 4 kompisar till på en uppförsbacke o längst upp stod poliserna med cyklar dom liksom bara gick på trottoaren med cyklarna vi kommer nästan upp o dom springer rakt ut med cyklarna framför mina två kompisar får sladd å kör in i dom men dom hann inte dra men ja o min andra kompis vi han tur nog o dra därifrån ..
De enda dom frågade mina kompisar var vem vi va o hur snabbt våra gick ..
Dom sa fel namn o fel hastighet :) Vi retade dom hela dagen för att dom hade blivit togna av cyklar .
Användarens profilbild
Franken
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av Franken »

haha
Senast redigerad av Franken den 17 juni 2008, 11:47, redigerad totalt 1 gånger.
Håkon
Elmoped

Sant

Inlägg av Håkon »

De e faktiskt sant för ja va en av dom som kom undan :wink:
Håkon
Elmoped

Inlägg av Håkon »

Jag ger er mitt ord på att ``NÄSTAN`` hela kastos helikopter historia va sann :)
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Tack Håkon ..Där ser ni Här e Han som också kom undan ..Håkon :=)
Håkon
Elmoped

Inlägg av Håkon »

Okej nu ska jag berätta en av mina lugnare smitningar :wink: Jag hade just vart uppe på vår fritidsgård me kasto å resten av moppepojkarna så sa jag att vi skulle ta en sväng och alla följde med. Jag åkte ner till en vägkorsning och då ser jag en snutbil komma från ena hållet i korsningen så jag tar det lungt o svänger sakta ut i korsningen o polisen följer äfter mej blinkar me heljuset som fan då var de bara å dra på. Så jag drog snuten ut till typ en grusplan som var hålig å tjärv som fan å åka över och så hade jag crossplatta å moppen å de va mitt på natten (kl 10 på hösten) så jag såg inte ett piss där men så kom jag över grusplanen och där är det en bro (guldbron ni kann säkert se den på google :wink: ) å där kommer inte polisen över så då var jag säker :lol: då körde jag till vår skola som har en röktunnel å ställde mej där å tog en cigg å ringde mina kompisar som kom och mötte mej där så fotsatte vi köra resten av kvällen :P Allt detta jag har skrivit är sant tro mej ..Har fler historier som jag kann berätta som är mycket vildare än denna om ni vill säg bara till :D
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

Haha den kvällen kommer jag ihåg .Fan kul vi hade ..
Användarens profilbild
wotan
Svårstartad skrothög

Inlägg av wotan »

P0JKEN skrev:Haha helikopter ?
Visste inte ens det fanns cyklande poliser i Sverige, trodde det bara existera i Kalifornien
nja ja har aldrig sett en snut i uniform på cykle. men det finns civilklädda som kan cykla runt i städerna å smyga.
Peterlindgren_1992
Elmoped

Inlägg av Peterlindgren_1992 »

Kasto skrev:Får væll førsøka berætta lite kortfatt som sagt så tog ja en svæng førbi polistationen å då kom en snut efter då tænkte ja no problem tar bara grusvægen bakom ica och dom kør efter mej dær sen så hade ja dom efter mej ett tag på grusvægen ganska æckligt faktiskt men sen kørde ja in i en skog o væntade en kvart och då hør ja nått så inne helvete de va en polishelikoter som åkte runt vid skogen då tænkte ja lika bra å dra stack dærifrån o så tænkte ja kanske inga poliser hemma hos mej så ja kørde ja førbi dær och då kmr de 2 civiler och blockerar ingången till vægen dær ja bor å så børjar dom att jaga mej kanske en halvtimma lr nått sånt på vægarna sen så kmr ju polisbilar och helikoptern och civilarna och då nær ja kør ser ja cykelsnutarna stælla sej mitt på vægen och så fin som man ær råkar ja køra på den ena ja støp inte som tur va men repor på framskærmen sen så fortsatte jag in på en lekpark då hade ja kørt førbi alla då tænkte ja att ja stæller ner mopeden och går hem till en kompis och nær jag gick hem till kompisen så kmr dom och tar mej på førhør men dom hade inga bevis på att de va jag eftersom ja inte satt på mopeden .Dom slæppte mej efter en timmas førhør sen efter två dagar hæmtade jag mopeden o stack hem..

en gång blev jag jagad av 10 polis bilar 5 civiler 1 pansavang och 2 polishelikoptrar dom försökte spränga mig men dom lyckades inte.. låter det trovärdigt?
Peterlindgren_1992
Elmoped

Inlägg av Peterlindgren_1992 »

min värsta polis jakt (värsta) den var inte så farlig var på natten jag var ute och körde så mötte jag en snut och han sätte på blåljusen och körde efter så jag körde rakt över en parkering typ (höga trottoarer) så fortsatte jag på trottoaren sen och så körde jag imellan på en gångväg så var han borta:P x'D

sen den andra så blev jag jagad i 10 minuter ungenfär, dom har ju inte varit så farliga men det e ju endå lite läskigt!:P
Användarens profilbild
Martinsson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Martinsson »

dubbel post -.-
Beckman
Elmoped

Inlägg av Beckman »

En helikopter 3 snutbilar 4 civilbilar och tre cyklar :O De var väl ingen bank du hade rånat ???
Beckman
Elmoped

Inlägg av Beckman »

En helikopter 3 snutbilar 4 civilbilar och tre cyklar :O De var väl ingen bank du hade rånat ???
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

sa ju att ja skojja om helikoptern idioter .
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Kasto skrev:En helikopter 3 snutbilar 4 civilbilar och tre cyklar tog ett tag ja ..
http://www.youfail.org/
Tillhör mille!
Användarens profilbild
DracPojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DracPojken »

men skriv inte det då!

Användarens profilbild
jnordqvist
Elmoped

Inlägg av jnordqvist »

Kasto skrev:En helikopter 3 snutbilar 4 civilbilar och tre cyklar tog ett tag ja ..
så jävla dålig på att ljuga
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

Värsta är att han på något sätt verkar stolt över det, men nu har det gått snart två sidor om att han ljugit så kan ta o lägga ner det nu.
Håkon
Elmoped

Inlägg av Håkon »

Men han har ju erkänt att det inte var sant det med hellikoptern.. :?och dom som inte tror på det om dom två cyckel snutarna det var två civil klädda poliser som cycklade så de så :wink:
Användarens profilbild
matin
Elmoped

Inlägg av matin »

men asså när jag var jagad när jag åkte ciao kom det pansarvagnar, hellikoptrar och alla sköt efter mig med bazoka, troet eller ej...
Användarens profilbild
lobtec
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av lobtec »

troligt att dom sätter in helikopter, är ju as dyrt att ha en sån uppe! :/ tror inte på dig...
Användarens profilbild
Kasto
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Kasto »

För hundrade gången så har jag sagt att de inte kom nån helikopter men resten va sant
Användarens profilbild
DracPojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DracPojken »

jag råkade köra över en älg med min trimmade moppe och efter det så kom FBI och jagade mig, men dom han inte med, så då tog dom till sniper killar som sköt mot mig och efter det försökte dom prejja mig och lägga minor!

Lägg Ner! -.-

Skriv svar