Kommer det komma typ 50 pers eller?

Vilka kommer?
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
stunt 4 life skrev:är det så man stryper oljemängden nu för tin?MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
Ok kan inte du åka upp till uddevalla först och hämta mig så åker jag med ner till trollhättanDrpepper skrev:Jag + minst 3 till kommer från vänersborg
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
aaDrpepper skrev:Haha tror du jag orka åka till uddevalla o möta dig xDNiklas Berntsson skrev:Ok kan inte du åka upp till uddevalla först och hämta mig så åker jag med ner till trollhättanDrpepper skrev:Jag + minst 3 till kommer från vänersborg
varför inte :O vi åkte ner till göteborg och hämtade david som skulle till uddevalla moppe meetDrpepper skrev:Haha tror du jag orka åka till uddevalla o möta dig xDNiklas Berntsson skrev:Ok kan inte du åka upp till uddevalla först och hämta mig så åker jag med ner till trollhättanDrpepper skrev:Jag + minst 3 till kommer från vänersborg
Du kan väl vägen från uddevalla till trollhättan? XDNiklas Berntsson skrev:varför inte :O vi åkte ner till göteborg och hämtade david som skulle till uddevalla moppe meetDrpepper skrev:Haha tror du jag orka åka till uddevalla o möta dig xDNiklas Berntsson skrev: Ok kan inte du åka upp till uddevalla först och hämta mig så åker jag med ner till trollhättan
Aa men inte lika roligt att åka självDrpepper skrev:Du kan väl vägen från uddevalla till trollhättan? XDNiklas Berntsson skrev:varför inte :O vi åkte ner till göteborg och hämtade david som skulle till uddevalla moppe meetDrpepper skrev: Haha tror du jag orka åka till uddevalla o möta dig xD
Jag har åkt till uddevalla själv massa gånger då klarar du att åka själv till vänersborgNiklas Berntsson skrev:Aa men inte lika roligt att åka självDrpepper skrev:Du kan väl vägen från uddevalla till trollhättan? XDNiklas Berntsson skrev: varför inte :O vi åkte ner till göteborg och hämtade david som skulle till uddevalla moppe meet
SnällaDrpepper skrev:Jag har åkt till uddevalla själv massa gånger då klarar du att åka själv till vänersborgNiklas Berntsson skrev:Aa men inte lika roligt att åka självDrpepper skrev: Du kan väl vägen från uddevalla till trollhättan? XD
Ok men du ska väl vara med på meetet?Drpepper skrev:Kan ej imornska va med kompisar innan meetet:P