Tjena har precist monterat på mitt nya zx och det funkar skit bra att köra med men det sitter lite tight, det är så att på ena (den sidan där röret sitter på) har jag ramförstärkare + bromsoket, och bromsoket ligger emot röret så när jag bromsar trycker bromsoket mot röret lite lätt och bromsen tar inte så bra (ena bromsbelägget tar emot hela tiden).
så undrar om det går att flytta bromoket, det sitter fast med 2 skruvar i ramförstärkaren men menar kan man flytta det eller det skitsvårt att få oket rätt sedan?
En bild ligger i mitt galleri, har inte lärt mig hur man laddar upp en. =)
Wire booi_:D skrev:Tjena har precist monterat på mitt nya zx och det funkar skit bra att köra med men det sitter lite tight, det är så att på ena (den sidan där röret sitter på) har jag ramförstärkare + bromsoket, och bromsoket ligger emot röret så när jag bromsar trycker bromsoket mot röret lite lätt och bromsen tar inte så bra (ena bromsbelägget tar emot hela tiden).
så undrar om det går att flytta bromoket, det sitter fast med 2 skruvar i ramförstärkaren men menar kan man flytta det eller det skitsvårt att få oket rätt sedan?
En bild ligger i mitt galleri, har inte lärt mig hur man laddar upp en. =)