Tyvärr så kan jag inte säga att det var så speciellt, själv så är jag högsta prestige på cod 4, mw2, blackops sen så är jag inte så hög på mw3.. Känns nästan som någon som lirat i 2 veckor för mig,
Tyvärr så kan jag inte säga att det var så speciellt, själv så är jag högsta prestige på cod 4, mw2, blackops sen så är jag inte så hög på mw3.. Känns nästan som någon som lirat i 2 veckor för mig,
Det där med att det är enklare på xbox är bullshit. Fråga en riktig gamer och fråga vilken konsol som är enklast att köra cod på. Då blir det PS3 och XBOX. Om du säger att PC är lätt så har du inte kört i en seriös lobby. Gå in på en promod server som är seriös på cod4 så kommer du se hur svårt det verkligen är. Att många säger att det är enklare på PC är för att oftast så är det typ mer än dubbelt med spelare än vad banan är byggd för.
Alla i cod serien är svårare på PC. Kolla bara på XBOX och PS3, kan ju stå och snurra runt på marken hur länge som helst utan att någon p12 märker dig.
Visst ni kommer ju inte ge er med att PC är svårare. Men det är i alla fall så.
rasmusborg skrev:Det där med att det är enklare på xbox är bullshit. Fråga en riktig gamer och fråga vilken konsol som är enklast att köra cod på. Då blir det PS3 och XBOX. Om du säger att PC är lätt så har du inte kört i en seriös lobby. Gå in på en promod server som är seriös på cod4 så kommer du se hur svårt det verkligen är. Att många säger att det är enklare på PC är för att oftast så är det typ mer än dubbelt med spelare än vad banan är byggd för.
Alla i cod serien är svårare på PC. Kolla bara på XBOX och PS3, kan ju stå och snurra runt på marken hur länge som helst utan att någon p12 märker dig.
Visst ni kommer ju inte ge er med att PC är svårare. Men det är i alla fall så.