kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
japp det ska passap4ck skrev:Vad är det för framgaffel på en Beta RR 06 original? Är sugen på att köpa en beta men framgaffeln är sne så den har Paioli gaffel fram från en RRX, och gjuten fälg.
Vad menar du ska passa? Tror du Beta fälgen passar på Paioli gaffeln utan problem?TuZx skrev:japp det ska passap4ck skrev:Vad är det för framgaffel på en Beta RR 06 original? Är sugen på att köpa en beta men framgaffeln är sne så den har Paioli gaffel fram från en RRX, och gjuten fälg.
det är lika danna gafflar men vet inte om det passar i fälgenp4ck skrev:Vad menar du ska passa? Tror du Beta fälgen passar på Paioli gaffeln utan problem?TuZx skrev:japp det ska passap4ck skrev:Vad är det för framgaffel på en Beta RR 06 original? Är sugen på att köpa en beta men framgaffeln är sne så den har Paioli gaffel fram från en RRX, och gjuten fälg.
Får se. Original gaffeln är sne. Antagligen därför han har RRX fälgen på, för att original fälgen inte passar.. :/TuZx skrev:det är lika danna gafflar men vet inte om det passar i fälgenp4ck skrev:Vad menar du ska passa? Tror du Beta fälgen passar på Paioli gaffeln utan problem?TuZx skrev: japp det ska passa
Tips vill du ha? Först, fixa handtagen, i typ svart färg eller nåt.david96 skrev:ni kan kolla men inte kommentera -.- fall ni ändå är inne kan ju slänga iväg en kommentar vad ni tycker ska ändras och vad som är bra![]()
la även upp en bild nu hur den såg ut när jag hämta den.
sen vet ni något ställe där man kan köpa lilahandtag ? hittar inte på ts :/
tack tänkt på de men vill heta lila handtag men blir nog svarta sen slanagrna kan oxå bli svårt men ska åka runt till honda elr yama och se fall dom har fall jag itne kan beställa sen ska jag fixa till fälgarna polera upp dom och motorn kanske ska lackas elr bara tvättasp4ck skrev:Tips vill du ha? Först, fixa handtagen, i typ svart färg eller nåt.david96 skrev:ni kan kolla men inte kommentera -.- fall ni ändå är inne kan ju slänga iväg en kommentar vad ni tycker ska ändras och vad som är bra![]()
Köp bensinslangar och liknande i lila och svart!
Lacka fälgarna svarta, är de gråa eller är de bara väldigt skitiga så du bara behöver polera upp dem?
Sleeva bromsslangar, kopplingsvajrar och gasvajrar och liknande i lila.
Hittade kopplingshandtag i vilket fall.
http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... trib1=6315
Vet ej om dessa passar just din modell eftersom jag googlade lila kopplingshandtag.
Här är bromshandtag.
http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... trib1=6376
Annars om du inte hittar, har du inte kvar nån färg på midnight purple? Du kan ju annars bara köpa ett par handtag och sen lackera dem lila liksom. Tror det är svårt att få tag i lila handtag öht.
Åter till tips, polera framgaffeln skulle bli skitfint verkligen!
Sen ge ram, sving och motor en ordentlig tvätt vore fint!
Varsågod, en del tips till dig!
Länkade dock lila handtag. Varför inte testa? Man får väl skicka tillbaka saker bara de inte är trimdelar?david96 skrev:[/spoiler]p4ck skrev:Tips vill du ha? Först, fixa handtagen, i typ svart färg eller nåt.david96 skrev:ni kan kolla men inte kommentera -.- fall ni ändå är inne kan ju slänga iväg en kommentar vad ni tycker ska ändras och vad som är bra![]()
Köp bensinslangar och liknande i lila och svart!
Lacka fälgarna svarta, är de gråa eller är de bara väldigt skitiga så du bara behöver polera upp dem?
Sleeva bromsslangar, kopplingsvajrar och gasvajrar och liknande i lila.
Hittade kopplingshandtag i vilket fall.
http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... trib1=6315
Vet ej om dessa passar just din modell eftersom jag googlade lila kopplingshandtag.
Här är bromshandtag.
http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... trib1=6376
Annars om du inte hittar, har du inte kvar nån färg på midnight purple? Du kan ju annars bara köpa ett par handtag och sen lackera dem lila liksom. Tror det är svårt att få tag i lila handtag öht.
Åter till tips, polera framgaffeln skulle bli skitfint verkligen!
Sen ge ram, sving och motor en ordentlig tvätt vore fint!
Varsågod, en del tips till dig!
tack tänkt på de men vill heta lila handtag men blir nog svarta sen slanagrna kan oxå bli svårt men ska åka runt till honda elr yama och se fall dom har fall jag itne kan beställa sen ska jag fixa till fälgarna polera upp dom och motorn kanske ska lackas elr bara tvättas
Länkade både kopplingsgrepp och bromsgrepp.david96 skrev:nä har redan hittat de jag ska ha men passar dom handtagen på båda kopplingshandtaget och bromshandtaget ?
dom du länka dom lila
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
de är oftast bara att slipa ner dem lite i fastsättningen. beställde ett par handtag från easyparts till just min modell på Derbi och de passade inte ens så fick använda slipen lite och nu sitter de bättre än orginal nästanTuZx skrev:de koppling handtaget passar inte.köpte ett sånt svart men passa inte:P
Tror han har satt dit lyset själv.ollebolle15 skrev:Vart har du köpt din cross-platta med ett litet lyse?)<3
Ska du skaffa rör till den då?david96 skrev:näpp,veven+lager är fräsha inget glapp elr någotNiklas Berntsson skrev:Ska du byta vev?