lite mer specifikt skulle vara snällt kan hända att ja glömt den men har in gen aning hur den ser ut eller såtheander skrev:du har inte bara glömt den lila kullan som ligger mellan metall pinnarna i mitten av kopplingen hände för mig
någom som vill förklara åt mig bättre tackfrankys skrev:lite mer specifikt skulle vara snällt kan hända att ja glömt den men har in gen aning hur den ser ut eller såtheander skrev:du har inte bara glömt den lila kullan som ligger mellan metall pinnarna i mitten av kopplingen hände för mig
kan inte du hitta någon bild eller såtheander skrev:någom som vill förklara åt mig bättre tackfrankys skrev:lite mer specifikt skulle vara snällt kan hända att ja glömt den men har in gen aning hur den ser ut eller såtheander skrev:du har inte bara glömt den lila kullan som ligger mellan metall pinnarna i mitten av kopplingen hände för mig
har ingen aning kan hända men skulle man kunna beställa hem en sådan för vet inte riktigt va de ärTheGrimReaper skrev:du har inte glömt saken som sitter mitt i kopplingen som kopplingsarmen trycker på?